Sveiki.
Yra tokia problemėlė - per intercooler'į leidžia tepalą (nutaškytas visas variklio priekis).
Kad jis kiauras, čia ir taip aišku. Bet prieš keičiant patį intercooler'į norėtūsi susitvarkyt problemas dėl tepalo.
Kaip suprantu, labiausiai tikėtinos dvi galimybės, iš kur gali rastis tepalas čia: per šaltąją dalį leidžia turbina arba tepalas atiteka iš alsuoklio. Kokiu būdu patikrinti vieną ar kitą variantą?
Ar yra bent kokia galimybė, kad tepalas gali atitekėti iš kitos pusės (nuo įsiurbimo kolektoriaus)?
Per pilną tepalo keitimo ciklą tepalo kiekis sumažėja nuo didžiosios iki mažosios normos (kartą ir dapilt teko apie pusę litro). Mėlynų dūmų nėra visiškai. Stipriai dūmina juodais (bet čia, tikriausiai, dėl kiauro intercooler'io).
Tepalas intercooler'yje (2002 D5)
Forumo taisyklės
1. Kiekviena nauja tema būtinai pradedama, nurodant automobilio modelį ir variklį, pvz.: [V40 1,8i] Nedega STOP žibintai. Temos, pavadintos „PROBLEMA!!!“, „PAGALBOS“ arba „Nežinau, kas yra?“ ir panašios bus tuojau pat užrakinamos arba trinamos!
2. Temos pavadinimas turi trumpai ir tiksliai apibūdinti problemą (ne „stabdžiai“ o „kaip nuorinti stabdžių sistemą?“)
3. Pranešime prašome tiksliai ir pilnai aprašyti apie ką eina kalba, kad nereikėtų sekančiuose 10 pranešimų klausinėti, aiškinantis, kas įvyko...
4. Atsakantis asmuo turi atsakymą rašyti konkrečiai, o ne „lygtai taip turėtų būti“, atrodo taip, bet nesu tikras“ ir panašiai. Pagrindinė taisyklė: „NEŽINAI – NERAŠYK!“
5. Pranešimų nerašome didžiosiomis raidėmis!!! Tai traktuojama kaip triukšmavimas, rėkimas ir nepagarba kitiems!
6. Prašome nekurti tokių pačių temų kelis kartus – tai bus traktuojama kaip spamas ir baudžiama perspėjimu.
7. Prieš užduodami klausimus, pasidarykite automobilo diagnostiką.
1. Kiekviena nauja tema būtinai pradedama, nurodant automobilio modelį ir variklį, pvz.: [V40 1,8i] Nedega STOP žibintai. Temos, pavadintos „PROBLEMA!!!“, „PAGALBOS“ arba „Nežinau, kas yra?“ ir panašios bus tuojau pat užrakinamos arba trinamos!
2. Temos pavadinimas turi trumpai ir tiksliai apibūdinti problemą (ne „stabdžiai“ o „kaip nuorinti stabdžių sistemą?“)
3. Pranešime prašome tiksliai ir pilnai aprašyti apie ką eina kalba, kad nereikėtų sekančiuose 10 pranešimų klausinėti, aiškinantis, kas įvyko...
4. Atsakantis asmuo turi atsakymą rašyti konkrečiai, o ne „lygtai taip turėtų būti“, atrodo taip, bet nesu tikras“ ir panašiai. Pagrindinė taisyklė: „NEŽINAI – NERAŠYK!“
5. Pranešimų nerašome didžiosiomis raidėmis!!! Tai traktuojama kaip triukšmavimas, rėkimas ir nepagarba kitiems!
6. Prašome nekurti tokių pačių temų kelis kartus – tai bus traktuojama kaip spamas ir baudžiama perspėjimu.
7. Prieš užduodami klausimus, pasidarykite automobilo diagnostiką.
- BUFU-MaN
- Pranešimai: 353
- Užsiregistravo: 2009 Rgp 15 23:13
- Auto: V70
- Miestas: Klaipėda
This topic has 10 replies
You must be a registered member and logged in to view the replies in this topic.
Registruotis Prisijungti