Taigi siandien nutiko toks nemalonus dalykas. Parvaziavau is darbo, pabuvau valanda namie ir einu link masinos iki sporto klubo nuvaziuot. Prieinu, o nuo jos toks uzimas girdis. Cia dabar galvoju. Atsirakinu, ogi pasirodo pas mane salono ventiliatorius dirba kazkur ties 4-5 padala speju. Rakteliai ne spynoj, zodziu pats is lempos eme pusti drungna ora. Ijungiau degima - issijunge is karto. Po to daugiau lyg ir nepasikartojo. Kas cia galejo nutikti? Kaip jis galejo pats isijungti be degimo? AC pas mane pastaruoju metu kazkaip garsiai dirba, jei ant 2 padalos ir auksciau keli, toks nemalonus garsas buna. Automobilis Volvo S60 2,4D 2003 metu.
Papildymas: atsakyma kaip ir radau del to peciuko. Atrodo taip turi buti, sistema pati prasivalo (ismanioji Volvo..). O kaip del A/C garsaus darbo? Kazkokios problemos ar mano paranoja?
automatiskai isijungia peciukas
Forumo taisyklės
1. Kiekviena nauja tema būtinai pradedama, nurodant automobilio modelį ir variklį, pvz.: [V40 1,8i] Nedega STOP žibintai. Temos, pavadintos „PROBLEMA!!!“, „PAGALBOS“ arba „Nežinau, kas yra?“ ir panašios bus tuojau pat užrakinamos arba trinamos!
2. Temos pavadinimas turi trumpai ir tiksliai apibūdinti problemą (ne „stabdžiai“ o „kaip nuorinti stabdžių sistemą?“)
3. Pranešime prašome tiksliai ir pilnai aprašyti apie ką eina kalba, kad nereikėtų sekančiuose 10 pranešimų klausinėti, aiškinantis, kas įvyko...
4. Atsakantis asmuo turi atsakymą rašyti konkrečiai, o ne „lygtai taip turėtų būti“, atrodo taip, bet nesu tikras“ ir panašiai. Pagrindinė taisyklė: „NEŽINAI – NERAŠYK!“
5. Pranešimų nerašome didžiosiomis raidėmis!!! Tai traktuojama kaip triukšmavimas, rėkimas ir nepagarba kitiems!
6. Prašome nekurti tokių pačių temų kelis kartus – tai bus traktuojama kaip spamas ir baudžiama perspėjimu.
1. Kiekviena nauja tema būtinai pradedama, nurodant automobilio modelį ir variklį, pvz.: [V40 1,8i] Nedega STOP žibintai. Temos, pavadintos „PROBLEMA!!!“, „PAGALBOS“ arba „Nežinau, kas yra?“ ir panašios bus tuojau pat užrakinamos arba trinamos!
2. Temos pavadinimas turi trumpai ir tiksliai apibūdinti problemą (ne „stabdžiai“ o „kaip nuorinti stabdžių sistemą?“)
3. Pranešime prašome tiksliai ir pilnai aprašyti apie ką eina kalba, kad nereikėtų sekančiuose 10 pranešimų klausinėti, aiškinantis, kas įvyko...
4. Atsakantis asmuo turi atsakymą rašyti konkrečiai, o ne „lygtai taip turėtų būti“, atrodo taip, bet nesu tikras“ ir panašiai. Pagrindinė taisyklė: „NEŽINAI – NERAŠYK!“
5. Pranešimų nerašome didžiosiomis raidėmis!!! Tai traktuojama kaip triukšmavimas, rėkimas ir nepagarba kitiems!
6. Prašome nekurti tokių pačių temų kelis kartus – tai bus traktuojama kaip spamas ir baudžiama perspėjimu.