Volvo S80 2,5TDI EGR vožtuvas

Forumo taisyklės
1. Kiekviena nauja tema būtinai pradedama, nurodant automobilio modelį ir variklį, pvz.: [V40 1,8i] Nedega STOP žibintai. Temos, pavadintos „PROBLEMA!!!“, „PAGALBOS“ arba „Nežinau, kas yra?“ ir panašios bus tuojau pat užrakinamos arba trinamos!
2. Temos pavadinimas turi trumpai ir tiksliai apibūdinti problemą (ne „stabdžiai“ o „kaip nuorinti stabdžių sistemą?“)
3. Pranešime prašome tiksliai ir pilnai aprašyti apie ką eina kalba, kad nereikėtų sekančiuose 10 pranešimų klausinėti, aiškinantis, kas įvyko...
4. Atsakantis asmuo turi atsakymą rašyti konkrečiai, o ne „lygtai taip turėtų būti“, atrodo taip, bet nesu tikras“ ir panašiai. Pagrindinė taisyklė: „NEŽINAI – NERAŠYK!“
5. Pranešimų nerašome didžiosiomis raidėmis!!! Tai traktuojama kaip triukšmavimas, rėkimas ir nepagarba kitiems!
6. Prašome nekurti tokių pačių temų kelis kartus – tai bus traktuojama kaip spamas ir baudžiama perspėjimu.
7. Prieš užduodami klausimus, pasidarykite automobilo diagnostiką.
Atsakyti
Arnas123
Pranešimai: 16
Užsiregistravo: 2015 Lie 22 23:08
Auto: Volvo S80
Miestas: Šiauliai

Volvo S80 2,5TDI EGR vožtuvas

Standartinė Arnas123 »

Sveiki volvistai,

man iškilo tokia dilema. Šaltai mašinai pradėjo užsideginėti variklio simbolis (kompas rašo "variklio gedimas sumažinta galia"), bet kai mašina truputi pašyla ir ją užgesini ir vėl užkuri, klaida pasinaikina ir nebeatsiranda iki kol vėl šaltos neužkuri. Buvau nuvažiavęs pasidaryti diagnostiką, tai sakė EGR vožtuvas čia kaltas ir pasiūlė jį užglušinti.
Taigi norėčiau jūsų patarimų šituo klausimu, ar verta jį užglušinti, ar pabandyti jį išvalyti ar naują pirkti ir įdėti? Kiek paskaičiau kituose forumuose ir šitam forume, tai radau, kad 2,5D varikliams su MSA 15.8 EGR nelabai užglušinsi?

This topic has 26 replies

You must be a registered member and logged in to view the replies in this topic.


Registruotis Prisijungti
 
Atsakyti