Sveiki,
Problema tokia kompas išjungia turbina.
Mašiniukas
2002m s80 2,4 D5.
nusiskaičius kodą rašo P0236 grubiai tariant keisti vakuumo slėgio keitiklį (nežinau bet kai kas tai selenoidu vadina ar kažkaip, toks daigtas kur prie variklio kabinasi priekyje ir į jį ateina dvi šlangutės). aišku norint isitikinti, kad tai bandžiau daug jį nusiimti ir pavalyti, bet nepadėjo. išvaliau oro temperatūros ir padavimo matuoklę.
Bėda nutinka tada kai mašina yra ant laisvų apsukų per maždaug 10-15s. Jei važiuojant ir stovint palaikau 1000 ar daugiau bėdos nebūna.
Klausimas kokie pas jus buvo sprendimai ir šiaip gal kas turite tą vakuumo slėgio keitiklį? ar šiaip gerą patarimą. Nes naujas kainuoja ~100 naujų pinigų. Tad nesinori netyčia nusipirkti ir sužinoti, kad bėda ne čia.
S80 2.4 D5 2002 P0236 klaida
Forumo taisyklės
1. Kiekviena nauja tema būtinai pradedama, nurodant automobilio modelį ir variklį, pvz.: [V40 1,8i] Nedega STOP žibintai. Temos, pavadintos „PROBLEMA!!!“, „PAGALBOS“ arba „Nežinau, kas yra?“ ir panašios bus tuojau pat užrakinamos arba trinamos!
2. Temos pavadinimas turi trumpai ir tiksliai apibūdinti problemą (ne „stabdžiai“ o „kaip nuorinti stabdžių sistemą?“)
3. Pranešime prašome tiksliai ir pilnai aprašyti apie ką eina kalba, kad nereikėtų sekančiuose 10 pranešimų klausinėti, aiškinantis, kas įvyko...
4. Atsakantis asmuo turi atsakymą rašyti konkrečiai, o ne „lygtai taip turėtų būti“, atrodo taip, bet nesu tikras“ ir panašiai. Pagrindinė taisyklė: „NEŽINAI – NERAŠYK!“
5. Pranešimų nerašome didžiosiomis raidėmis!!! Tai traktuojama kaip triukšmavimas, rėkimas ir nepagarba kitiems!
6. Prašome nekurti tokių pačių temų kelis kartus – tai bus traktuojama kaip spamas ir baudžiama perspėjimu.
7. Prieš užduodami klausimus, pasidarykite automobilo diagnostiką.
1. Kiekviena nauja tema būtinai pradedama, nurodant automobilio modelį ir variklį, pvz.: [V40 1,8i] Nedega STOP žibintai. Temos, pavadintos „PROBLEMA!!!“, „PAGALBOS“ arba „Nežinau, kas yra?“ ir panašios bus tuojau pat užrakinamos arba trinamos!
2. Temos pavadinimas turi trumpai ir tiksliai apibūdinti problemą (ne „stabdžiai“ o „kaip nuorinti stabdžių sistemą?“)
3. Pranešime prašome tiksliai ir pilnai aprašyti apie ką eina kalba, kad nereikėtų sekančiuose 10 pranešimų klausinėti, aiškinantis, kas įvyko...
4. Atsakantis asmuo turi atsakymą rašyti konkrečiai, o ne „lygtai taip turėtų būti“, atrodo taip, bet nesu tikras“ ir panašiai. Pagrindinė taisyklė: „NEŽINAI – NERAŠYK!“
5. Pranešimų nerašome didžiosiomis raidėmis!!! Tai traktuojama kaip triukšmavimas, rėkimas ir nepagarba kitiems!
6. Prašome nekurti tokių pačių temų kelis kartus – tai bus traktuojama kaip spamas ir baudžiama perspėjimu.
7. Prieš užduodami klausimus, pasidarykite automobilo diagnostiką.
-
- Pranešimai: 11
- Užsiregistravo: 2016 Bal 08 00:10
- Auto: s80 2002 d5
- Miestas: Kaunas
This topic has 2 replies
You must be a registered member and logged in to view the replies in this topic.
Registruotis Prisijungti