Man, senam ir durnam, niekaip neina suprasti EGRo darbo (paskirties) naujuose varikliuose. Jis neleidzia nei kuro taupyti (maziau ismetama nuodu) nei variklio sveikatai (forsunkem,voztuvam ir t.t.) EGRo paskirtis, sumazinti degimo temperatura, kad sumazetu nuodo, kuris yra bespalvis, bekvapis, bet labai nuodingas (NO atrodo(?)) Jis atidarytas tik ant laisvu arba vaziuojant tolygiai. Startuojant, lenkent, ant dideliu apsuku ir t.t. jis uzdarytas. Nes jis sujungia ismetimo kolektoriu su padavimo kolektorium ir turbos slegis (didelis) varys i ismetima, arba atvirksciai, vietoje oro privarys ismetimo. Viskas aisku su prieskameriniu D4192T ir su tiesioginiu ipurskimu D5252T, ipuciama ismetimo, jis jau nedega (nera kam) ir maziau deguonies saltesne degimo temperatura.
Bet D5 (2.4T) gaunasi kazkokia nesamone. Nesakau kad as teisus, vistik ekologijai leidziami milijardai ir skaiciuoja specai su… kad perskaityti visą login
EGR naujuose dyz. varikliuose.
Forumo taisyklės
1. Kiekviena nauja tema būtinai pradedama, nurodant automobilio modelį ir variklį, pvz.: [V40 1,8i] Nedega STOP žibintai. Temos, pavadintos „PROBLEMA!!!“, „PAGALBOS“ arba „Nežinau, kas yra?“ ir panašios bus tuojau pat užrakinamos arba trinamos!
2. Temos pavadinimas turi trumpai ir tiksliai apibūdinti problemą (ne „stabdžiai“ o „kaip nuorinti stabdžių sistemą?“)
3. Pranešime prašome tiksliai ir pilnai aprašyti apie ką eina kalba, kad nereikėtų sekančiuose 10 pranešimų klausinėti, aiškinantis, kas įvyko...
4. Atsakantis asmuo turi atsakymą rašyti konkrečiai, o ne „lygtai taip turėtų būti“, atrodo taip, bet nesu tikras“ ir panašiai. Pagrindinė taisyklė: „NEŽINAI – NERAŠYK!“
5. Pranešimų nerašome didžiosiomis raidėmis!!! Tai traktuojama kaip triukšmavimas, rėkimas ir nepagarba kitiems!
6. Prašome nekurti tokių pačių temų kelis kartus – tai bus traktuojama kaip spamas ir baudžiama perspėjimu.
1. Kiekviena nauja tema būtinai pradedama, nurodant automobilio modelį ir variklį, pvz.: [V40 1,8i] Nedega STOP žibintai. Temos, pavadintos „PROBLEMA!!!“, „PAGALBOS“ arba „Nežinau, kas yra?“ ir panašios bus tuojau pat užrakinamos arba trinamos!
2. Temos pavadinimas turi trumpai ir tiksliai apibūdinti problemą (ne „stabdžiai“ o „kaip nuorinti stabdžių sistemą?“)
3. Pranešime prašome tiksliai ir pilnai aprašyti apie ką eina kalba, kad nereikėtų sekančiuose 10 pranešimų klausinėti, aiškinantis, kas įvyko...
4. Atsakantis asmuo turi atsakymą rašyti konkrečiai, o ne „lygtai taip turėtų būti“, atrodo taip, bet nesu tikras“ ir panašiai. Pagrindinė taisyklė: „NEŽINAI – NERAŠYK!“
5. Pranešimų nerašome didžiosiomis raidėmis!!! Tai traktuojama kaip triukšmavimas, rėkimas ir nepagarba kitiems!
6. Prašome nekurti tokių pačių temų kelis kartus – tai bus traktuojama kaip spamas ir baudžiama perspėjimu.
-
- Pranešimai: 2683
- Užsiregistravo: 2008 Gru 02 21:00
- Auto: V70 TDI 98m
- Miestas: Kopenhaga DK