[v70, D3, 2016 m.] Kaip spręsti EGR problemą?

Forumo taisyklės
1. Kiekviena nauja tema būtinai pradedama, nurodant automobilio modelį ir variklį, pvz.: [V40 1,8i] Nedega STOP žibintai. Temos, pavadintos „PROBLEMA!!!“, „PAGALBOS“ arba „Nežinau, kas yra?“ ir panašios bus tuojau pat užrakinamos arba trinamos!
2. Temos pavadinimas turi trumpai ir tiksliai apibūdinti problemą (ne „stabdžiai“ o „kaip nuorinti stabdžių sistemą?“)
3. Pranešime prašome tiksliai ir pilnai aprašyti apie ką eina kalba, kad nereikėtų sekančiuose 10 pranešimų klausinėti, aiškinantis, kas įvyko...
4. Atsakantis asmuo turi atsakymą rašyti konkrečiai, o ne „lygtai taip turėtų būti“, atrodo taip, bet nesu tikras“ ir panašiai. Pagrindinė taisyklė: „NEŽINAI – NERAŠYK!“
5. Pranešimų nerašome didžiosiomis raidėmis!!! Tai traktuojama kaip triukšmavimas, rėkimas ir nepagarba kitiems!
6. Prašome nekurti tokių pačių temų kelis kartus – tai bus traktuojama kaip spamas ir baudžiama perspėjimu.
7. Prieš užduodami klausimus, pasidarykite automobilo diagnostiką.
Atsakyti
vauvavyva
Pranešimai: 11
Užsiregistravo: 2009 Lap 08 20:17
Auto: V40, 1.9Di, 2000
Miestas: Vilnius

[v70, D3, 2016 m.] Kaip spręsti EGR problemą?

Standartinė vauvavyva »

Sveiki,

automobilis V70, D3, variklis D4204, automatas, 2016 m.

Turiu problemą su šokinėjančiomis apsukomis ir variklio gesimu pajudant kol šaltas.
Servise išvalė EGR aušintuvą ir įsiurbimo klektorių, bet perspėjo, kad tikriausiai bus kaltas pats EGR vožtuvas.
Naujas kainuoja apie 700 EUR.
Klausimas, ar verta bandyti dėti nenaują, ar geriau iš karto išprogramuoti EGR?
Jeigu išprogramuojamas EGR, ar paskui nebūna problemų einant techninę apžiūrą?

Būčiau dėkingas už patarimą.

Temoje 5 atsakymų


Registruotis Prisijungti
 
Atsakyti