sveiki,
mano katafaliukui v70 '98 2.5 tdi kazkas pasidare su klimos ventiliatoriumi. tas kazkas pasireiskia tuom, kad nustatai ventiliatoriu pust ant bet kokios padeties, jis isisvankuoja pasisuka kokias 2 sekundes ir ima letet kol visai sustoja... keistas dalykas daresi pastaruoju metu: nustacius vejeli sakykim ant maksimumo, vaziuojant normaliai jis sukdavosi normaliu greiciu, staigiau stabdant jis pradedavo labai smarkiai suktis, atleidus stabdzio pedala jo darbas vel normalizuodavosi. o dabar tai sakau - ijungi, pradeda sukis ir leteja leteja ir sustoja. nesuprantu kame cia problema ar relej kokioj ar pacioj toj varzoj (jungiklio) ar varikliukui jau amen? kas galit padekit, nes karsta vasara vazinet be ventiliatoriaus - mirtis alyvose!
aciu!!!
V 70 I klimatroniko ventiliatoriaus darbas ???
Forumo taisyklės
1. Kiekviena nauja tema būtinai pradedama, nurodant automobilio modelį ir variklį, pvz.: [V40 1,8i] Nedega STOP žibintai. Temos, pavadintos „PROBLEMA!!!“, „PAGALBOS“ arba „Nežinau, kas yra?“ ir panašios bus tuojau pat užrakinamos arba trinamos!
2. Temos pavadinimas turi trumpai ir tiksliai apibūdinti problemą (ne „stabdžiai“ o „kaip nuorinti stabdžių sistemą?“)
3. Pranešime prašome tiksliai ir pilnai aprašyti apie ką eina kalba, kad nereikėtų sekančiuose 10 pranešimų klausinėti, aiškinantis, kas įvyko...
4. Atsakantis asmuo turi atsakymą rašyti konkrečiai, o ne „lygtai taip turėtų būti“, atrodo taip, bet nesu tikras“ ir panašiai. Pagrindinė taisyklė: „NEŽINAI – NERAŠYK!“
5. Pranešimų nerašome didžiosiomis raidėmis!!! Tai traktuojama kaip triukšmavimas, rėkimas ir nepagarba kitiems!
6. Prašome nekurti tokių pačių temų kelis kartus – tai bus traktuojama kaip spamas ir baudžiama perspėjimu.
1. Kiekviena nauja tema būtinai pradedama, nurodant automobilio modelį ir variklį, pvz.: [V40 1,8i] Nedega STOP žibintai. Temos, pavadintos „PROBLEMA!!!“, „PAGALBOS“ arba „Nežinau, kas yra?“ ir panašios bus tuojau pat užrakinamos arba trinamos!
2. Temos pavadinimas turi trumpai ir tiksliai apibūdinti problemą (ne „stabdžiai“ o „kaip nuorinti stabdžių sistemą?“)
3. Pranešime prašome tiksliai ir pilnai aprašyti apie ką eina kalba, kad nereikėtų sekančiuose 10 pranešimų klausinėti, aiškinantis, kas įvyko...
4. Atsakantis asmuo turi atsakymą rašyti konkrečiai, o ne „lygtai taip turėtų būti“, atrodo taip, bet nesu tikras“ ir panašiai. Pagrindinė taisyklė: „NEŽINAI – NERAŠYK!“
5. Pranešimų nerašome didžiosiomis raidėmis!!! Tai traktuojama kaip triukšmavimas, rėkimas ir nepagarba kitiems!
6. Prašome nekurti tokių pačių temų kelis kartus – tai bus traktuojama kaip spamas ir baudžiama perspėjimu.
- ceska
- Pranešimai: 23
- Užsiregistravo: 2010 Sau 07 19:05
- Auto: Volvo V70 2.5 TDI
- Miestas: kaunas