Forumo taisyklės 1. Kiekviena nauja tema būtinai pradedama, nurodant automobilio modelį ir variklį, pvz.: [V40 1,8i] Nedega STOP žibintai. Temos, pavadintos „PROBLEMA!!!“, „PAGALBOS“ arba „Nežinau, kas yra?“ ir panašios bus tuojau pat užrakinamos arba trinamos! 2. Temos pavadinimas turi trumpai ir tiksliai apibūdinti problemą (ne „stabdžiai“ o „kaip nuorinti stabdžių sistemą?“) 3. Pranešime prašome tiksliai ir pilnai aprašyti apie ką eina kalba, kad nereikėtų sekančiuose 10 pranešimų klausinėti, aiškinantis, kas įvyko... 4. Atsakantis asmuo turi atsakymą rašyti konkrečiai, o ne „lygtai taip turėtų būti“, atrodo taip, bet nesu tikras“ ir panašiai. Pagrindinė taisyklė: „NEŽINAI – NERAŠYK!“ 5. Pranešimų nerašome didžiosiomis raidėmis!!! Tai traktuojama kaip triukšmavimas, rėkimas ir nepagarba kitiems! 6. Prašome nekurti tokių pačių temų kelis kartus – tai bus traktuojama kaip spamas ir baudžiama perspėjimu. 7. Prieš užduodami klausimus, pasidarykite automobilo diagnostiką.
Turiu klausima del dirzo ir visu roleriu (itempeju ir t.t.) keitimo.
Zodziu esme tokia, kad prancuzas apie 160.000 (dabar jau apie 200.000km)pasikeite dirza, taciau ne visus rolerius. Ir vienas ju, mano nuomone jau pradejo tarsketi (na as ne specialistas, galiu ir klysti)
KLAUSIMAS: ar galima pasikeisti tik kelis rolikus, nekeiciant visu, bei paliekant dirza? sostenoj man pasakojo, kad taip daryti grieztai negalima, nes dirzas pritaikytas tik vienam itempimui.. jei keist, tai viska ka mano sio forumo patyre vilkai??? ir kur patartumete kaune atlikinet variklio aptarnavimus?
P.s. Anksciau turejau BMW tai man tikrai nekeisdavo dirzo kartu su itempejais. pradeda cirkst vienas - tai ir keicia tik ta viena.. ir jokiu bedu nebuvo. aisku tai buvo benzininis variklis..…login to view the rest of this post