Forumo taisyklės 1. Kiekviena nauja tema būtinai pradedama, nurodant automobilio modelį ir variklį, pvz.: [V40 1,8i] Nedega STOP žibintai. Temos, pavadintos „PROBLEMA!!!“, „PAGALBOS“ arba „Nežinau, kas yra?“ ir panašios bus tuojau pat užrakinamos arba trinamos! 2. Temos pavadinimas turi trumpai ir tiksliai apibūdinti problemą (ne „stabdžiai“ o „kaip nuorinti stabdžių sistemą?“) 3. Pranešime prašome tiksliai ir pilnai aprašyti apie ką eina kalba, kad nereikėtų sekančiuose 10 pranešimų klausinėti, aiškinantis, kas įvyko... 4. Atsakantis asmuo turi atsakymą rašyti konkrečiai, o ne „lygtai taip turėtų būti“, atrodo taip, bet nesu tikras“ ir panašiai. Pagrindinė taisyklė: „NEŽINAI – NERAŠYK!“ 5. Pranešimų nerašome didžiosiomis raidėmis!!! Tai traktuojama kaip triukšmavimas, rėkimas ir nepagarba kitiems! 6. Prašome nekurti tokių pačių temų kelis kartus – tai bus traktuojama kaip spamas ir baudžiama perspėjimu. 7. Prieš užduodami klausimus, pasidarykite automobilo diagnostiką.
Susidūriau tu paprasta problemele reguliuodamas dujas (pas Slava) - kaip suprantu, kad pas mane kompas sumapintas o benzino purkštukai palikti standartiniai T5 - balti. Būtų lyg ir ne bėda, bet paaiškėjo, kad prie ~4300RPM jie jau kaip ir išsisemia ir pradeda atsidarinėti 28ms, kitaip sakant nebeužsidaro. Turba pučia palei 1.1bar.
Taigi liko dvi išeitys - arba nebespausti gazo arba pasikeisti purkštukus i našesnius. Nes neįmanoma suderinti dujų kompo, kad virš minetų 4300RPM normaliai kontroliuotų dujų purkštukus (nebemato benzininių atidarymo laikų).
Būtų galima važinėt ant dujų kaip važinėju dabar - iki 4000RPM ir nustatyt jungima i benzą, bet iš kitos pusės ir ant benzino ne visai protinga išnaudot purkštukus iki jų ribos IMO
Taigi prie klausimo esmės - ką tokiu atveju daro Volvo megėjai lietuvoje?
Gal kas žinot kas parduoda mėlynus/žalius Volvo arba bent kokius kitus ti…login to view the rest of this post