Forumo taisyklės 1. Kiekviena nauja tema būtinai pradedama, nurodant automobilio modelį ir variklį, pvz.: [V40 1,8i] Nedega STOP žibintai. Temos, pavadintos „PROBLEMA!!!“, „PAGALBOS“ arba „Nežinau, kas yra?“ ir panašios bus tuojau pat užrakinamos arba trinamos! 2. Temos pavadinimas turi trumpai ir tiksliai apibūdinti problemą (ne „stabdžiai“ o „kaip nuorinti stabdžių sistemą?“) 3. Pranešime prašome tiksliai ir pilnai aprašyti apie ką eina kalba, kad nereikėtų sekančiuose 10 pranešimų klausinėti, aiškinantis, kas įvyko... 4. Atsakantis asmuo turi atsakymą rašyti konkrečiai, o ne „lygtai taip turėtų būti“, atrodo taip, bet nesu tikras“ ir panašiai. Pagrindinė taisyklė: „NEŽINAI – NERAŠYK!“ 5. Pranešimų nerašome didžiosiomis raidėmis!!! Tai traktuojama kaip triukšmavimas, rėkimas ir nepagarba kitiems! 6. Prašome nekurti tokių pačių temų kelis kartus – tai bus traktuojama kaip spamas ir baudžiama perspėjimu.
Nutariau pasidalinti istorija, nes gali kažkam padėti sutaupyti laiko
Viskas prasidėjo nuo to, kad pradėjo DSTC grybauti (susukus vairą į dešinę pusę ir davus apkrovos). Nepaspaudus stabdžio sudirbinėja abs, kada nori išsijungia ir atjungia visiškai save. Pajungus diagnostiką - priekinio kairio rato greičio daviklis (invalid signal). Pradedu nuo paprasčiausio ir pigiausio - pakeičiau daviklį. Nepadėjo. Nuvariau į servisą, kad patikrintų žiedą pagal kurį skaičiuoja greitį. Netrūkęs, viskas tvarkoj, paprašiau vistiek pakeisti - buvau paragintas neieškoti smegenų ten kur jų nėra. Taip ir padariau. Kiek apsiraminau kurį laiką toliau važinėjau. Atsirado garsas kaip koks stabilizatorius blogas būtų - per nedidelius nelygumus barška, laisvumas jaučiasi, ir puikiai girdisi kairėje pusėje. Nuvariau padariau generalinį važiuoklės remontą, palikau daug eurų, pats susakiau ką pakeist, pats prapurč…login to view the rest of this post
Paskutinį kartą redagavo pollux 2015 Gru 30 22:31, redaguota 1 kartą(us).
Volvo dilerinė diagnostika, pilnas automobilio programavimas, elektronikos remontas.