[V70 2.4 103kw B/D pasiekus 90C užgęsta]

Forumo taisyklės
1. Kiekviena nauja tema būtinai pradedama, nurodant automobilio modelį ir variklį, pvz.: [V40 1,8i] Nedega STOP žibintai. Temos, pavadintos „PROBLEMA!!!“, „PAGALBOS“ arba „Nežinau, kas yra?“ ir panašios bus tuojau pat užrakinamos arba trinamos!
2. Temos pavadinimas turi trumpai ir tiksliai apibūdinti problemą (ne „stabdžiai“ o „kaip nuorinti stabdžių sistemą?“)
3. Pranešime prašome tiksliai ir pilnai aprašyti apie ką eina kalba, kad nereikėtų sekančiuose 10 pranešimų klausinėti, aiškinantis, kas įvyko...
4. Atsakantis asmuo turi atsakymą rašyti konkrečiai, o ne „lygtai taip turėtų būti“, atrodo taip, bet nesu tikras“ ir panašiai. Pagrindinė taisyklė: „NEŽINAI – NERAŠYK!“
5. Pranešimų nerašome didžiosiomis raidėmis!!! Tai traktuojama kaip triukšmavimas, rėkimas ir nepagarba kitiems!
6. Prašome nekurti tokių pačių temų kelis kartus – tai bus traktuojama kaip spamas ir baudžiama perspėjimu.
7. Prieš užduodami klausimus, pasidarykite automobilo diagnostiką.
Atsakyti
hindex
Pranešimai: 1
Užsiregistravo: 2021 Rgs 02 19:28
Auto: volvo v70

[V70 2.4 103kw B/D pasiekus 90C užgęsta]

Standartinė hindex »

Sveiki, susidūriau su tokia problema, kad pašilus varikliui iki 90C jis užgęsta ir pradeda sunkiai kurtis,o užkūrus reikia pastoviai laikyti nuspausta akseleratoriaus pedalą, kad neužgestum, nes nepalaiko laisvų apsukų. Mieste praktiškai neįmanoma važiuoti neužgęstant prie sankryžų. Esant šaltam varikliui viskas tvarkoje. Atlikus diagnostika jokių klaidų nebuvo. Ar tai galėtų būti problema susijusi su ETM droseline sklende? Ji pas mane Magneti Moreli firmos.
Atsakyti