Sveiki,
Patarkit nuo kur pradėt ieškot bėdų, v40 ėda diržus.
Nupirkus mašiną pasikeitėm diržus, pravažiavom ~400 km ir važiuojant atsirado kažkoks stuksenimas. Sustojus pamatėm, kad nuo generatoriaus diržo kažkokiu būdu nuplyšusi viena juostelė iš vienos pusės. Nuėmus pagrindinio diržo dangtį pamatėm, kad nuo pagr. diržo iš abiejų pusių nutrūkinėję siūlai, susidarė tų siūlų kamuolys ir pateko po škyvu. Rezultatas sulenkti 4 vožtuvai...
Tą kartą viską meistrai nurašė ant brokuotų diržų.
Sutaisėm, pakeitėm diržus į kitos firmos, mašina veikė kaip prieš tai. Bet vakar, pravažiavus tik ~80 km po remonto istorija pasikartojo: nuo generatorias diržo iš tos pačios pusės nuplyšęs gabalas, nuo pagr diržo šonų nuplyšę siūlai (tik šį kartą iš vienos pusės). Ir šį kartą stuksenimas buvo daug silpnesnis.
Daugiau kolkas nieko neardyta, vest nebandėm.
Volvo v40 2002m, 1.9TD, 85kw…login to view the rest of this post
v40 ėda diržus
Forumo taisyklės
1. Kiekviena nauja tema būtinai pradedama, nurodant automobilio modelį ir variklį, pvz.: [V40 1,8i] Nedega STOP žibintai. Temos, pavadintos „PROBLEMA!!!“, „PAGALBOS“ arba „Nežinau, kas yra?“ ir panašios bus tuojau pat užrakinamos arba trinamos!
2. Temos pavadinimas turi trumpai ir tiksliai apibūdinti problemą (ne „stabdžiai“ o „kaip nuorinti stabdžių sistemą?“)
3. Pranešime prašome tiksliai ir pilnai aprašyti apie ką eina kalba, kad nereikėtų sekančiuose 10 pranešimų klausinėti, aiškinantis, kas įvyko...
4. Atsakantis asmuo turi atsakymą rašyti konkrečiai, o ne „lygtai taip turėtų būti“, atrodo taip, bet nesu tikras“ ir panašiai. Pagrindinė taisyklė: „NEŽINAI – NERAŠYK!“
5. Pranešimų nerašome didžiosiomis raidėmis!!! Tai traktuojama kaip triukšmavimas, rėkimas ir nepagarba kitiems!
6. Prašome nekurti tokių pačių temų kelis kartus – tai bus traktuojama kaip spamas ir baudžiama perspėjimu.
7. Prieš užduodami klausimus, pasidarykite automobilo diagnostiką.
1. Kiekviena nauja tema būtinai pradedama, nurodant automobilio modelį ir variklį, pvz.: [V40 1,8i] Nedega STOP žibintai. Temos, pavadintos „PROBLEMA!!!“, „PAGALBOS“ arba „Nežinau, kas yra?“ ir panašios bus tuojau pat užrakinamos arba trinamos!
2. Temos pavadinimas turi trumpai ir tiksliai apibūdinti problemą (ne „stabdžiai“ o „kaip nuorinti stabdžių sistemą?“)
3. Pranešime prašome tiksliai ir pilnai aprašyti apie ką eina kalba, kad nereikėtų sekančiuose 10 pranešimų klausinėti, aiškinantis, kas įvyko...
4. Atsakantis asmuo turi atsakymą rašyti konkrečiai, o ne „lygtai taip turėtų būti“, atrodo taip, bet nesu tikras“ ir panašiai. Pagrindinė taisyklė: „NEŽINAI – NERAŠYK!“
5. Pranešimų nerašome didžiosiomis raidėmis!!! Tai traktuojama kaip triukšmavimas, rėkimas ir nepagarba kitiems!
6. Prašome nekurti tokių pačių temų kelis kartus – tai bus traktuojama kaip spamas ir baudžiama perspėjimu.
7. Prieš užduodami klausimus, pasidarykite automobilo diagnostiką.
-
- Pranešimai: 30
- Užsiregistravo: 2010 Kov 13 20:26
- Auto: v40
- Miestas: Vilnius
This topic has 33 replies
You must be a registered member and logged in to view the replies in this topic.
Registruotis Prisijungti