Forumo taisyklės 1. Kiekviena nauja tema būtinai pradedama, nurodant automobilio modelį ir variklį, pvz.: [V40 1,8i] Nedega STOP žibintai. Temos, pavadintos „PROBLEMA!!!“, „PAGALBOS“ arba „Nežinau, kas yra?“ ir panašios bus tuojau pat užrakinamos arba trinamos! 2. Temos pavadinimas turi trumpai ir tiksliai apibūdinti problemą (ne „stabdžiai“ o „kaip nuorinti stabdžių sistemą?“) 3. Pranešime prašome tiksliai ir pilnai aprašyti apie ką eina kalba, kad nereikėtų sekančiuose 10 pranešimų klausinėti, aiškinantis, kas įvyko... 4. Atsakantis asmuo turi atsakymą rašyti konkrečiai, o ne „lygtai taip turėtų būti“, atrodo taip, bet nesu tikras“ ir panašiai. Pagrindinė taisyklė: „NEŽINAI – NERAŠYK!“ 5. Pranešimų nerašome didžiosiomis raidėmis!!! Tai traktuojama kaip triukšmavimas, rėkimas ir nepagarba kitiems! 6. Prašome nekurti tokių pačių temų kelis kartus – tai bus traktuojama kaip spamas ir baudžiama perspėjimu. 7. Prieš užduodami klausimus, pasidarykite automobilo diagnostiką.
Turiu kaip ir bedele - sunkiai kuriasi saltas variklis, pastovejes kokias 12 val ir ilgiau. Itariu gedima kuro sistemoje. Pakeiciau pries 2 savaites ta slangele pazymeta raudonai. Tiesa sakant, toji slangele susideda is 3 ju daliu. 10 - plastikinis vamzdelis sujungtas su 11 ir 12 - gumines zarneles. Tai visa si trejetuka pakeiciau i vientisa zarnele, tokia pacia kaip 11 nr. Kokias 2 savaites kurdavosi variklis kaip bitute. Buvau palikes 5 dienom neuzkurta, atejau - uzsivede is karto. Bet pries keleta dienu vel grybaut pradejo. Starteri reikia ilgokai sukt, kol sunkiai pagriebia. Darau paprasciau, prasuku 3-4 kartus starteri, isjungiu, o tada vel suku, tai tada pagauna is karto ir uzsiveda.
Ka mastytumet? Gal vel bandyt zarnele keist? Lyg ir neveltui originaliai yra 3 ju daliu, nes randasi is karto virs isiurbimo kolektoriaus, kuris sioki toki karsti duoda.
Dekui. …login to view the rest of this post
S40 T4 1998
XC90 D5 2008 R-Design 215bhp - parduota