Sveiki,
turiu įtarimą, kad užsikišęs alsuoklis (pradejo bėgti tepalai variklio skyriuje, šiek tiek tepaluotos slangos per sujungimus einancios nuo turbos iki kolektoriaus, taip pat plastmasinių vamzdžių sujungimai, kurie jungiasi su interkuleriu).
Gal kas žinote kur randasi tas alsuoklis ir kaip jį išsivalyti pačiam? Gal yra kokia nors schema kaip ta padaryti?
Arba gal bėda visai ne tame? Turbo lyg ir sveika turėtų būti... sausa, pašalinių garsų neskleidžia, juodo dūmo nemeta prie didelių apsūkų (meta pilkšvai melsvą dūmą ant šalto variklio, kuris išilus pradingsta), tepalo lyg ir nevalgo. Tepalai (Mobil1 5w40) ir filtrai neseniai keisti, dėl jų neturėtų būti problemų.
P.s. Variklis D5252T.
s80 2,5tdi alsuoklio valymas
Forumo taisyklės
1. Kiekviena nauja tema būtinai pradedama, nurodant automobilio modelį ir variklį, pvz.: [V40 1,8i] Nedega STOP žibintai. Temos, pavadintos „PROBLEMA!!!“, „PAGALBOS“ arba „Nežinau, kas yra?“ ir panašios bus tuojau pat užrakinamos arba trinamos!
2. Temos pavadinimas turi trumpai ir tiksliai apibūdinti problemą (ne „stabdžiai“ o „kaip nuorinti stabdžių sistemą?“)
3. Pranešime prašome tiksliai ir pilnai aprašyti apie ką eina kalba, kad nereikėtų sekančiuose 10 pranešimų klausinėti, aiškinantis, kas įvyko...
4. Atsakantis asmuo turi atsakymą rašyti konkrečiai, o ne „lygtai taip turėtų būti“, atrodo taip, bet nesu tikras“ ir panašiai. Pagrindinė taisyklė: „NEŽINAI – NERAŠYK!“
5. Pranešimų nerašome didžiosiomis raidėmis!!! Tai traktuojama kaip triukšmavimas, rėkimas ir nepagarba kitiems!
6. Prašome nekurti tokių pačių temų kelis kartus – tai bus traktuojama kaip spamas ir baudžiama perspėjimu.
7. Prieš užduodami klausimus, pasidarykite automobilo diagnostiką.
1. Kiekviena nauja tema būtinai pradedama, nurodant automobilio modelį ir variklį, pvz.: [V40 1,8i] Nedega STOP žibintai. Temos, pavadintos „PROBLEMA!!!“, „PAGALBOS“ arba „Nežinau, kas yra?“ ir panašios bus tuojau pat užrakinamos arba trinamos!
2. Temos pavadinimas turi trumpai ir tiksliai apibūdinti problemą (ne „stabdžiai“ o „kaip nuorinti stabdžių sistemą?“)
3. Pranešime prašome tiksliai ir pilnai aprašyti apie ką eina kalba, kad nereikėtų sekančiuose 10 pranešimų klausinėti, aiškinantis, kas įvyko...
4. Atsakantis asmuo turi atsakymą rašyti konkrečiai, o ne „lygtai taip turėtų būti“, atrodo taip, bet nesu tikras“ ir panašiai. Pagrindinė taisyklė: „NEŽINAI – NERAŠYK!“
5. Pranešimų nerašome didžiosiomis raidėmis!!! Tai traktuojama kaip triukšmavimas, rėkimas ir nepagarba kitiems!
6. Prašome nekurti tokių pačių temų kelis kartus – tai bus traktuojama kaip spamas ir baudžiama perspėjimu.
7. Prieš užduodami klausimus, pasidarykite automobilo diagnostiką.
-
- Pranešimai: 40
- Užsiregistravo: 2010 Geg 23 19:12
- Auto: S80
- Miestas: Vilnius
This topic has 1 reply
You must be a registered member and logged in to view the replies in this topic.
Registruotis Prisijungti