Kadangi problema gali buti aktuali daug kam, o tiek Spliteriui, tiek man siandien teko susidurti su ta pacia problema pas Sava850 jo s60 My2001, permetu MadeInJapan (cia toks zmogaus nick'as http://www.matthewsvolvosite.com" onclick="window.open(this.href);return false; forume) pasisakyma tame paciame forume, o konkreciai cia:SIGNS OF A FAILING ETM AND ITS RELATION TO THE MAF SENSOR
Pateikiu originalu teksta:
1999s70 (George) over on Swedespeed posted the following which I hope you will find highly informative and helpful:
As one who is on his 5th Electronic Throttle Module (ETM) and 4th Mass Air Flow Sensor (MAF), I’d like to write of my experience with these, in particular noting the symptoms of their impending failure (so that you don’t suddenly find yourself with a stalling car as an 18-wheeler barrels down on you from behind), and also telling you how to replace the MAF yourself …login to view the rest of this post
ETM ir MAF problemos 1999-2001m benzininems volvo
Forumo taisyklės
1. Kiekviena nauja tema būtinai pradedama, nurodant automobilio modelį ir variklį, pvz.: [V40 1,8i] Nedega STOP žibintai. Temos, pavadintos „PROBLEMA!!!“, „PAGALBOS“ arba „Nežinau, kas yra?“ ir panašios bus tuojau pat užrakinamos arba trinamos!
2. Temos pavadinimas turi trumpai ir tiksliai apibūdinti problemą (ne „stabdžiai“ o „kaip nuorinti stabdžių sistemą?“)
3. Pranešime prašome tiksliai ir pilnai aprašyti apie ką eina kalba, kad nereikėtų sekančiuose 10 pranešimų klausinėti, aiškinantis, kas įvyko...
4. Atsakantis asmuo turi atsakymą rašyti konkrečiai, o ne „lygtai taip turėtų būti“, atrodo taip, bet nesu tikras“ ir panašiai. Pagrindinė taisyklė: „NEŽINAI – NERAŠYK!“
5. Pranešimų nerašome didžiosiomis raidėmis!!! Tai traktuojama kaip triukšmavimas, rėkimas ir nepagarba kitiems!
6. Prašome nekurti tokių pačių temų kelis kartus – tai bus traktuojama kaip spamas ir baudžiama perspėjimu.
7. Prieš užduodami klausimus, pasidarykite automobilo diagnostiką.
1. Kiekviena nauja tema būtinai pradedama, nurodant automobilio modelį ir variklį, pvz.: [V40 1,8i] Nedega STOP žibintai. Temos, pavadintos „PROBLEMA!!!“, „PAGALBOS“ arba „Nežinau, kas yra?“ ir panašios bus tuojau pat užrakinamos arba trinamos!
2. Temos pavadinimas turi trumpai ir tiksliai apibūdinti problemą (ne „stabdžiai“ o „kaip nuorinti stabdžių sistemą?“)
3. Pranešime prašome tiksliai ir pilnai aprašyti apie ką eina kalba, kad nereikėtų sekančiuose 10 pranešimų klausinėti, aiškinantis, kas įvyko...
4. Atsakantis asmuo turi atsakymą rašyti konkrečiai, o ne „lygtai taip turėtų būti“, atrodo taip, bet nesu tikras“ ir panašiai. Pagrindinė taisyklė: „NEŽINAI – NERAŠYK!“
5. Pranešimų nerašome didžiosiomis raidėmis!!! Tai traktuojama kaip triukšmavimas, rėkimas ir nepagarba kitiems!
6. Prašome nekurti tokių pačių temų kelis kartus – tai bus traktuojama kaip spamas ir baudžiama perspėjimu.
7. Prieš užduodami klausimus, pasidarykite automobilo diagnostiką.
- ZRimas
- Klubo Prezidentas
- Pranešimai: 4251
- Užsiregistravo: 2008 Spa 17 10:26
- Auto: XC60 3.0 T6 Premier '16 AT AWD
- Miestas: Kaunas
- Has thanked: 22 times
- Been thanked: 17 times
- Susisiekti:
ETM ir MAF problemos 1999-2001m benzininems volvo
Su pagrabu,
Volvo ETM, prietaisų skydelių, ABS blokų ir kitos Volvo elektronikos remontas, diagnostika, programavimas, europinimas ir kt. --> Tel. 86I47I437 http://www.FixVolvoETM.eu
Volvo ETM, prietaisų skydelių, ABS blokų ir kitos Volvo elektronikos remontas, diagnostika, programavimas, europinimas ir kt. --> Tel. 86I47I437 http://www.FixVolvoETM.eu
This topic has 4 replies
You must be a registered member and logged in to view the replies in this topic.
Registruotis Prisijungti