Sveiki, padekit, prasau.Nes vaziuojant i uzsieni nutiko keisti dalykai mano volviukui. Sukyla apsukos iki kokiu 3000 isniekur, stovint prie sviesforo, ar taip ant laisvu. Stovint vietoj buna 900 apsuku, po keliu sekundziu pakyla iki 980 - 1000 kazkur, kartais iki 3000 apsuku su keistu garsu, lyg kuro siurblys, po kuro filtro keitimo nuvaziuta 500 kilometru, pasirode bedsa neiskart po keitimo, kazkur po 400 km. ar gali buti, kad problema turiu su vakuumo slangutem arba kuro filrtu, kazkur gal ora gaudo, ir nepaduoda i siurbli gero misinio ir siurblys duoda garsa.Siaip ant kelio masina kuo puikiausiai vaziuoja.aciu uz patarimu.
p.s uzsieni servizas labai brangus, turiu galimybe pasikelti masina, raktu komplektai.
Volvo v40 1997m 1.9 tdi, sukyla apsukos
Forumo taisyklės
1. Kiekviena nauja tema būtinai pradedama, nurodant automobilio modelį ir variklį, pvz.: [V40 1,8i] Nedega STOP žibintai. Temos, pavadintos „PROBLEMA!!!“, „PAGALBOS“ arba „Nežinau, kas yra?“ ir panašios bus tuojau pat užrakinamos arba trinamos!
2. Temos pavadinimas turi trumpai ir tiksliai apibūdinti problemą (ne „stabdžiai“ o „kaip nuorinti stabdžių sistemą?“)
3. Pranešime prašome tiksliai ir pilnai aprašyti apie ką eina kalba, kad nereikėtų sekančiuose 10 pranešimų klausinėti, aiškinantis, kas įvyko...
4. Atsakantis asmuo turi atsakymą rašyti konkrečiai, o ne „lygtai taip turėtų būti“, atrodo taip, bet nesu tikras“ ir panašiai. Pagrindinė taisyklė: „NEŽINAI – NERAŠYK!“
5. Pranešimų nerašome didžiosiomis raidėmis!!! Tai traktuojama kaip triukšmavimas, rėkimas ir nepagarba kitiems!
6. Prašome nekurti tokių pačių temų kelis kartus – tai bus traktuojama kaip spamas ir baudžiama perspėjimu.
7. Prieš užduodami klausimus, pasidarykite automobilo diagnostiką.
1. Kiekviena nauja tema būtinai pradedama, nurodant automobilio modelį ir variklį, pvz.: [V40 1,8i] Nedega STOP žibintai. Temos, pavadintos „PROBLEMA!!!“, „PAGALBOS“ arba „Nežinau, kas yra?“ ir panašios bus tuojau pat užrakinamos arba trinamos!
2. Temos pavadinimas turi trumpai ir tiksliai apibūdinti problemą (ne „stabdžiai“ o „kaip nuorinti stabdžių sistemą?“)
3. Pranešime prašome tiksliai ir pilnai aprašyti apie ką eina kalba, kad nereikėtų sekančiuose 10 pranešimų klausinėti, aiškinantis, kas įvyko...
4. Atsakantis asmuo turi atsakymą rašyti konkrečiai, o ne „lygtai taip turėtų būti“, atrodo taip, bet nesu tikras“ ir panašiai. Pagrindinė taisyklė: „NEŽINAI – NERAŠYK!“
5. Pranešimų nerašome didžiosiomis raidėmis!!! Tai traktuojama kaip triukšmavimas, rėkimas ir nepagarba kitiems!
6. Prašome nekurti tokių pačių temų kelis kartus – tai bus traktuojama kaip spamas ir baudžiama perspėjimu.
7. Prieš užduodami klausimus, pasidarykite automobilo diagnostiką.
-
- Pranešimai: 28
- Užsiregistravo: 2011 Sau 19 19:16
- Auto: Volvo v40
- Miestas: Alytus
This topic has 22 replies
You must be a registered member and logged in to view the replies in this topic.
Registruotis Prisijungti