Forumo taisyklės 1. Kiekviena nauja tema būtinai pradedama, nurodant automobilio modelį ir variklį, pvz.: [V40 1,8i] Nedega STOP žibintai. Temos, pavadintos „PROBLEMA!!!“, „PAGALBOS“ arba „Nežinau, kas yra?“ ir panašios bus tuojau pat užrakinamos arba trinamos! 2. Temos pavadinimas turi trumpai ir tiksliai apibūdinti problemą (ne „stabdžiai“ o „kaip nuorinti stabdžių sistemą?“) 3. Pranešime prašome tiksliai ir pilnai aprašyti apie ką eina kalba, kad nereikėtų sekančiuose 10 pranešimų klausinėti, aiškinantis, kas įvyko... 4. Atsakantis asmuo turi atsakymą rašyti konkrečiai, o ne „lygtai taip turėtų būti“, atrodo taip, bet nesu tikras“ ir panašiai. Pagrindinė taisyklė: „NEŽINAI – NERAŠYK!“ 5. Pranešimų nerašome didžiosiomis raidėmis!!! Tai traktuojama kaip triukšmavimas, rėkimas ir nepagarba kitiems! 6. Prašome nekurti tokių pačių temų kelis kartus – tai bus traktuojama kaip spamas ir baudžiama perspėjimu. 7. Prieš užduodami klausimus, pasidarykite automobilo diagnostiką.
Sveiki,iskart atsiprasau uz klaidas,sunkiai sekasi lietuviu kalba....
Sove man tokia mintys,pakeisti varykli is savo 850 1996m 2.0 atmosferinio i 2.5 tdi
Pats pagrindinis planas butu pirkimas dauztos 850 2.5tdi ir viska permesti i saviske.
Klausimai butu tokie: ar skyriasi varyklio pagalviu tvirtinimai?ar reikes pjauti virinti?ar tiks pusasiai nuo benzino?deze is 2.0l tinka?kuro bakas lieka tas pats?pravodke?kaip atistos tdi ismetymas i nauja vieta? kadangi volvo saugi masina ar yra kokiu nors detaliu saugumo atzvelgiu,kurie gali patrukdyti istraukti varykli?
Aisku klausimu turetu buti siek tiek daugiau...Gal yra kas nors tai padares?ir galetu detaliau paaiskinti visus njuansus..kol kas tai tik planas i sekanti menesi.
Paskutinį kartą redagavo ZRimas 2011 Kov 28 18:31, redaguota 1 kartą(us).
Priežastis:Pakeistas temos pavadinimas į informatyvesnį.
Если хочешь иметь то что некогда неимел, делай то что некогда неделал!