2.5tdi vakuuminis siurblys

Forumo taisyklės
1. Kiekviena nauja tema būtinai pradedama, nurodant automobilio modelį ir variklį, pvz.: [V40 1,8i] Nedega STOP žibintai. Temos, pavadintos „PROBLEMA!!!“, „PAGALBOS“ arba „Nežinau, kas yra?“ ir panašios bus tuojau pat užrakinamos arba trinamos!
2. Temos pavadinimas turi trumpai ir tiksliai apibūdinti problemą (ne „stabdžiai“ o „kaip nuorinti stabdžių sistemą?“)
3. Pranešime prašome tiksliai ir pilnai aprašyti apie ką eina kalba, kad nereikėtų sekančiuose 10 pranešimų klausinėti, aiškinantis, kas įvyko...
4. Atsakantis asmuo turi atsakymą rašyti konkrečiai, o ne „lygtai taip turėtų būti“, atrodo taip, bet nesu tikras“ ir panašiai. Pagrindinė taisyklė: „NEŽINAI – NERAŠYK!“
5. Pranešimų nerašome didžiosiomis raidėmis!!! Tai traktuojama kaip triukšmavimas, rėkimas ir nepagarba kitiems!
6. Prašome nekurti tokių pačių temų kelis kartus – tai bus traktuojama kaip spamas ir baudžiama perspėjimu.
7. Prieš užduodami klausimus, pasidarykite automobilo diagnostiką.
Atsakyti
ropke
Pranešimai: 92
Užsiregistravo: 2013 Rgs 07 12:20
Auto: volvo s70
Miestas: Vilnius

2.5tdi vakuuminis siurblys

Standartinė ropke »

Sveiki, iškilo man tokia problema, atsibodo tas kalenimas jau pusę metų, tad nutariau pakeisti vakuumini siurblį. Gavau ją nuo audi 2,5tdi 85kw (kiek ziurėjau toks pats net ir pagal kodus). Pati vakuuminį siurblį pakeičiau, viskas tiko, berods ir tas kalenimas sumažėjo. Tik vat kame problema, tas štokas kuris dedasi į tą siurblį pagal mano senąjį skiriasi (na gal ant kokiu 4-6mm). Senojo štoko vienas galas toks kaip ir apskaldytas šiek tiek, bet kad būtų tiek išdilęs tai nepasakyčiau.

Tai toks klausimas iškilo, ar įdėjus ilgesnį štoką gali but kažkas blogai ? gal kas žino normalaus štoko ilgį? :kolobki2_read

This topic has 36 replies

You must be a registered member and logged in to view the replies in this topic.


Registruotis Prisijungti
 
Atsakyti