Sveiki visi, vakar atlikau diagnostiką (spaudžiant dugną virš 3k rpm išjungia turbiną) pabandžiau pažiūrėti kokias klaidas mes įsijungus saugumo rėžimui.
Taigi išmesti klaidos kodai:
P0244 turbocharger/supercharger wastegate solenoid "A" Range/Performance
6805 Boost pressure regulation, incorrect flow
Turbos pripūtimas 1.5 baro palaikomas, iki 3k - 3,5k rpm , tuomet įjungiamas avarinis rėžimas, lėtai spaudžiant leidžia pasiekti ir 5k rpm.
Gal kas susidūrėte ar žinote kas per problema? Gal turbinos geometrija, gal jutikliai kokie? Arba pats westgate, nes slėgis manyčiau per didelis. Jei kas žinote pasidalinkite informacija, ačiū.
P.S. nežinau ar automobilis čipuotas, nes ant stendo neduoda prasukt dėl avarinio rėžimo, pardavėjas nieko nesakė.
Volvo S60 D5 (120 kW) diagnostinės klaidos
Forumo taisyklės
1. Kiekviena nauja tema būtinai pradedama, nurodant automobilio modelį ir variklį, pvz.: [V40 1,8i] Nedega STOP žibintai. Temos, pavadintos „PROBLEMA!!!“, „PAGALBOS“ arba „Nežinau, kas yra?“ ir panašios bus tuojau pat užrakinamos arba trinamos!
2. Temos pavadinimas turi trumpai ir tiksliai apibūdinti problemą (ne „stabdžiai“ o „kaip nuorinti stabdžių sistemą?“)
3. Pranešime prašome tiksliai ir pilnai aprašyti apie ką eina kalba, kad nereikėtų sekančiuose 10 pranešimų klausinėti, aiškinantis, kas įvyko...
4. Atsakantis asmuo turi atsakymą rašyti konkrečiai, o ne „lygtai taip turėtų būti“, atrodo taip, bet nesu tikras“ ir panašiai. Pagrindinė taisyklė: „NEŽINAI – NERAŠYK!“
5. Pranešimų nerašome didžiosiomis raidėmis!!! Tai traktuojama kaip triukšmavimas, rėkimas ir nepagarba kitiems!
6. Prašome nekurti tokių pačių temų kelis kartus – tai bus traktuojama kaip spamas ir baudžiama perspėjimu.
7. Prieš užduodami klausimus, pasidarykite automobilo diagnostiką.
1. Kiekviena nauja tema būtinai pradedama, nurodant automobilio modelį ir variklį, pvz.: [V40 1,8i] Nedega STOP žibintai. Temos, pavadintos „PROBLEMA!!!“, „PAGALBOS“ arba „Nežinau, kas yra?“ ir panašios bus tuojau pat užrakinamos arba trinamos!
2. Temos pavadinimas turi trumpai ir tiksliai apibūdinti problemą (ne „stabdžiai“ o „kaip nuorinti stabdžių sistemą?“)
3. Pranešime prašome tiksliai ir pilnai aprašyti apie ką eina kalba, kad nereikėtų sekančiuose 10 pranešimų klausinėti, aiškinantis, kas įvyko...
4. Atsakantis asmuo turi atsakymą rašyti konkrečiai, o ne „lygtai taip turėtų būti“, atrodo taip, bet nesu tikras“ ir panašiai. Pagrindinė taisyklė: „NEŽINAI – NERAŠYK!“
5. Pranešimų nerašome didžiosiomis raidėmis!!! Tai traktuojama kaip triukšmavimas, rėkimas ir nepagarba kitiems!
6. Prašome nekurti tokių pačių temų kelis kartus – tai bus traktuojama kaip spamas ir baudžiama perspėjimu.
7. Prieš užduodami klausimus, pasidarykite automobilo diagnostiką.
-
- Pranešimai: 23
- Užsiregistravo: 2015 Lap 05 10:33
- Auto: Volvo S60
- Miestas: Vilnius
This topic has 17 replies
You must be a registered member and logged in to view the replies in this topic.
Registruotis Prisijungti