Sveiki,
Turiu 1,9D (dci) 85kw varikliuka po kapotu, kuris pradėjo reikšti bėdas. Bėdos tame, kad paspausdus smarkiau gaza (virs ~3000 aps.) uzgesta variklis ir tuomet iš naujo pasukus dėgima vėl užsikuria arba pradedant važiuoti iš sankrižos nebepriima gazo.. begėjasi kaip vėžlys, bet degimo išjungimas įjungimas vėl padeda ir viskas lyg gerai kuri laika. Ir dar.. kuri laika pasivažinėjus ramiu režimu.. o po to paspaudus daugiau gazo pradeda labai pūsti juoda dūma.. (kaip senas ikarusas išsičiaudėja ) taip issipučia ir tada kaip ir viskas normaliai. Kuro sanaudos mišriai ~8l.
Tad klausimas gal kas yra susidūres su panašiomis bėdomis... nes nežinau nuo kurio galo čia žiurėt. Ar čia oro srauto matuoklė ar čia EGR puši gaudo ar oro dar iš pašalies ima...
Dėkui visiems iš anksto už patarimus. … kad perskaityti visą login
1,9D (dci) 85kw bedos
Forumo taisyklės
1. Kiekviena nauja tema būtinai pradedama, nurodant automobilio modelį ir variklį, pvz.: [V40 1,8i] Nedega STOP žibintai. Temos, pavadintos „PROBLEMA!!!“, „PAGALBOS“ arba „Nežinau, kas yra?“ ir panašios bus tuojau pat užrakinamos arba trinamos!
2. Temos pavadinimas turi trumpai ir tiksliai apibūdinti problemą (ne „stabdžiai“ o „kaip nuorinti stabdžių sistemą?“)
3. Pranešime prašome tiksliai ir pilnai aprašyti apie ką eina kalba, kad nereikėtų sekančiuose 10 pranešimų klausinėti, aiškinantis, kas įvyko...
4. Atsakantis asmuo turi atsakymą rašyti konkrečiai, o ne „lygtai taip turėtų būti“, atrodo taip, bet nesu tikras“ ir panašiai. Pagrindinė taisyklė: „NEŽINAI – NERAŠYK!“
5. Pranešimų nerašome didžiosiomis raidėmis!!! Tai traktuojama kaip triukšmavimas, rėkimas ir nepagarba kitiems!
6. Prašome nekurti tokių pačių temų kelis kartus – tai bus traktuojama kaip spamas ir baudžiama perspėjimu.
7. Prieš užduodami klausimus, pasidarykite automobilo diagnostiką.
1. Kiekviena nauja tema būtinai pradedama, nurodant automobilio modelį ir variklį, pvz.: [V40 1,8i] Nedega STOP žibintai. Temos, pavadintos „PROBLEMA!!!“, „PAGALBOS“ arba „Nežinau, kas yra?“ ir panašios bus tuojau pat užrakinamos arba trinamos!
2. Temos pavadinimas turi trumpai ir tiksliai apibūdinti problemą (ne „stabdžiai“ o „kaip nuorinti stabdžių sistemą?“)
3. Pranešime prašome tiksliai ir pilnai aprašyti apie ką eina kalba, kad nereikėtų sekančiuose 10 pranešimų klausinėti, aiškinantis, kas įvyko...
4. Atsakantis asmuo turi atsakymą rašyti konkrečiai, o ne „lygtai taip turėtų būti“, atrodo taip, bet nesu tikras“ ir panašiai. Pagrindinė taisyklė: „NEŽINAI – NERAŠYK!“
5. Pranešimų nerašome didžiosiomis raidėmis!!! Tai traktuojama kaip triukšmavimas, rėkimas ir nepagarba kitiems!
6. Prašome nekurti tokių pačių temų kelis kartus – tai bus traktuojama kaip spamas ir baudžiama perspėjimu.
7. Prieš užduodami klausimus, pasidarykite automobilo diagnostiką.
-
- Pranešimai: 11
- Užsiregistravo: 2009 Bal 02 16:13
- Auto: V40 1.9D - 85kw
- Miestas: Šiauliai