[S40] [V40] F8QT D4192T variklio modifikacijos

Forumo taisyklės
1. Kiekviena nauja tema būtinai pradedama, nurodant automobilio modelį ir variklį, pvz.: [V40 1,8i] Nedega STOP žibintai. Temos, pavadintos „PROBLEMA!!!“, „PAGALBOS“ arba „Nežinau, kas yra?“ ir panašios bus tuojau pat užrakinamos arba trinamos!
2. Temos pavadinimas turi trumpai ir tiksliai apibūdinti problemą (ne „stabdžiai“ o „kaip nuorinti stabdžių sistemą?“)
3. Pranešime prašome tiksliai ir pilnai aprašyti apie ką eina kalba, kad nereikėtų sekančiuose 10 pranešimų klausinėti, aiškinantis, kas įvyko...
4. Atsakantis asmuo turi atsakymą rašyti konkrečiai, o ne „lygtai taip turėtų būti“, atrodo taip, bet nesu tikras“ ir panašiai. Pagrindinė taisyklė: „NEŽINAI – NERAŠYK!“
5. Pranešimų nerašome didžiosiomis raidėmis!!! Tai traktuojama kaip triukšmavimas, rėkimas ir nepagarba kitiems!
6. Prašome nekurti tokių pačių temų kelis kartus – tai bus traktuojama kaip spamas ir baudžiama perspėjimu.
7. Prieš užduodami klausimus, pasidarykite automobilo diagnostiką.
Atsakyti
Paulys
Pranešimai: 11
Užsiregistravo: 2009 Bal 07 11:31
Auto: Volvo V40
Miestas: Vilnius

[S40] [V40] F8QT D4192T variklio modifikacijos

Standartinė Paulys »

Sveiki.
Po pusmečio ieškojimų nusipirkau volvo s40 97m 1.9td variklį į savo v40 98m 1.9td. V40 variklis turi skardinį karterį ir jo tepalo pompą suka pagrindinis diržas. S40 variklis su aliuminiu karteriu. Šiurpas per visą perėjo, kai pasukinėjus S40 variklio tepalo pompos skriemuliuką jis kuo laisviausiai "ore" sukinėjosi. Pirma mintis, kuri atėjo i galvą, kad nusipirkau variklį su sudrožta tepalo pompa. Paskui įdėmiau apžiūrėjus pasirodė, kad S40 toj vietoj iš tikrųjų nera tepalo pompos (visualiai pas V40 ji stovi) , o skriemulys toj vietoj tik diržo kreipimo paskirtį atlieka. Ar čia kitokia to paties variklio modifikacija ir tepalo poma po karteriu kažkaip tiesiai nuo alkūninio veleno sukama, ar iš tikrųjų su labai rimtom problemom susidūriau?

Temoje 11 atsakymų


Registruotis Prisijungti
 
Atsakyti