Sveiki, susidūriau su tokia problema, kad ketinu pirkt naują akumuliatoriu ir nusprendžiau pasitikrinti ar viskas gerai su krovimais ir pan. tai situacija tokia: mašina V70 II 2,5TDI MSA 15.8, tai prijungus "prikurkę" prie saugiklių dėžės ir variklio kurios nors vietos suka starteris taip, kad atrodo variklis iššoks lauk, o prijungus prikurkę ant klemų bagažinėje suka geriau, nei vien su akumuliatoriu, bet nepalyginsi kaip suka prijungus prieki prikurke

Matuojant su testeriu prie generatoriaus 14,02V prie saugiklių dėžės 13,8V o prie akumuliatoriaus jau kokie 13,75 - 13,70V

Matuojant bagažinėj nuo "+" klemos ir kėbulo matau tuos pačius 13,75V, tai kaip suprantu bėda kažkur su "+"?
Savaitgali turėdamas laiko išsiardžiau ir prašveičiau "+" prie saugikliu dėžės, prie starterio ir generatoriaus, taip pat "-" prie kėbulo nuo akumo ir nuo kėbulo prie variklio.
Klausimas kur dar gali gryba…
login to view the rest of this post
Audi C4 2,5 TDI 92m. parduota
V70 II 2,5 TDI 01m. parduota
S80 D5 Polestar 136kw 02m. parduota
S80 D5 AT 2005 summum vairuoju