Sveiki, taigi situacija tokia, kad vaziuojant pirmu begiu labai jau keistai masina elgesi spaudziant gaza. Budavo, kad vos paspaudi, o sauna i prieki, lyg sugrudus pedala iki dugno. Nusprendziau issivalyt droseline sklende.
Pasirodo pajuodus buvo neblogai. Po pravalimo, kazkaip geriau pradejo reaguot i pedalo spaudima, tik atsirado kitu problemu:
1. Riedant laisva pavara pulsuoja apsukos nuo 1000 iki 1500 tame tarpe. Sutojus, nukrenta iki 900, kaip ir priklauso.
2. Kai auto dirba laisvomis, paspaudus gaza apsukos sukyla, tada nukrenta iki ~1000. Kai pasieka ta 1000, toks vaizdas, kad auto nori uzgesti, nes net lempos pritemsta, taciau apsukos sukyla iki ~1300-1500, pastovi kelias sekundes ir krenta iki 900. Veliau stovi, kaip ikaltos.
Volvo S60 2002-10 103kw, benzinas/dujos.
Tarpkitko ar yra siuose auto laisvos eigos reguliatorius? Itarciau, kad jis cia grybauja, nes uzkurus ryte aps… kad perskaityti visą login
Pulsuoja apsukos.
Forumo taisyklės
1. Kiekviena nauja tema būtinai pradedama, nurodant automobilio modelį ir variklį, pvz.: [V40 1,8i] Nedega STOP žibintai. Temos, pavadintos „PROBLEMA!!!“, „PAGALBOS“ arba „Nežinau, kas yra?“ ir panašios bus tuojau pat užrakinamos arba trinamos!
2. Temos pavadinimas turi trumpai ir tiksliai apibūdinti problemą (ne „stabdžiai“ o „kaip nuorinti stabdžių sistemą?“)
3. Pranešime prašome tiksliai ir pilnai aprašyti apie ką eina kalba, kad nereikėtų sekančiuose 10 pranešimų klausinėti, aiškinantis, kas įvyko...
4. Atsakantis asmuo turi atsakymą rašyti konkrečiai, o ne „lygtai taip turėtų būti“, atrodo taip, bet nesu tikras“ ir panašiai. Pagrindinė taisyklė: „NEŽINAI – NERAŠYK!“
5. Pranešimų nerašome didžiosiomis raidėmis!!! Tai traktuojama kaip triukšmavimas, rėkimas ir nepagarba kitiems!
6. Prašome nekurti tokių pačių temų kelis kartus – tai bus traktuojama kaip spamas ir baudžiama perspėjimu.
7. Prieš užduodami klausimus, pasidarykite automobilo diagnostiką.
1. Kiekviena nauja tema būtinai pradedama, nurodant automobilio modelį ir variklį, pvz.: [V40 1,8i] Nedega STOP žibintai. Temos, pavadintos „PROBLEMA!!!“, „PAGALBOS“ arba „Nežinau, kas yra?“ ir panašios bus tuojau pat užrakinamos arba trinamos!
2. Temos pavadinimas turi trumpai ir tiksliai apibūdinti problemą (ne „stabdžiai“ o „kaip nuorinti stabdžių sistemą?“)
3. Pranešime prašome tiksliai ir pilnai aprašyti apie ką eina kalba, kad nereikėtų sekančiuose 10 pranešimų klausinėti, aiškinantis, kas įvyko...
4. Atsakantis asmuo turi atsakymą rašyti konkrečiai, o ne „lygtai taip turėtų būti“, atrodo taip, bet nesu tikras“ ir panašiai. Pagrindinė taisyklė: „NEŽINAI – NERAŠYK!“
5. Pranešimų nerašome didžiosiomis raidėmis!!! Tai traktuojama kaip triukšmavimas, rėkimas ir nepagarba kitiems!
6. Prašome nekurti tokių pačių temų kelis kartus – tai bus traktuojama kaip spamas ir baudžiama perspėjimu.
7. Prieš užduodami klausimus, pasidarykite automobilo diagnostiką.
- Mallosi
- Pranešimai: 118
- Užsiregistravo: 2013 Rgp 13 13:51
- Auto: S60 2.4i
- Miestas: Vilnius