Sveiki!
Vairuoju Volvo S40 2005 metų, variklis 2.0 D 100 Kw. Mašiną pirkau prieš 2,5 metus. Kažkur prieš 1,5 metų pradėjo barškėti vairas ant duobių. Pradžioj tas barškesys buvo vos jaučiamas, su laiku vis stiprėjo. Jeigu lengvai pastuksenti vairą delnu iš apačios į viršų girdisi kaip jis barška. Servise klausiau kas čia gali būti, sakė, kad tai kažkoks guolis vairo kolonėlėje, kur vairas tvirtinasi, ar kažkas tokio. Žodžiu pasakė: "važiuok ir tiek, tai nėra mirtina problema, nes sprendžiama ji tik keičiant kolonėlę, o tai nepigus malonumas, ir perkant naudotą, gali būti tas pats." Lyg ir susitaikiau, bet kuo toliau tuo stipriau barška. Mašina gerai prižiūrėtam keisti kol kas neplanuoju. Gal kas susidūrėte su panašia problema ir kažkaip sprendėt ją kitaip. Busiu dėkingas už informaciją.
Volvo S40 II 2005 m. 2.0 D 100 KW barška vairas
Forumo taisyklės
1. Kiekviena nauja tema būtinai pradedama, nurodant automobilio modelį ir variklį, pvz.: [V40 1,8i] Nedega STOP žibintai. Temos, pavadintos „PROBLEMA!!!“, „PAGALBOS“ arba „Nežinau, kas yra?“ ir panašios bus tuojau pat užrakinamos arba trinamos!
2. Temos pavadinimas turi trumpai ir tiksliai apibūdinti problemą (ne „stabdžiai“ o „kaip nuorinti stabdžių sistemą?“)
3. Pranešime prašome tiksliai ir pilnai aprašyti apie ką eina kalba, kad nereikėtų sekančiuose 10 pranešimų klausinėti, aiškinantis, kas įvyko...
4. Atsakantis asmuo turi atsakymą rašyti konkrečiai, o ne „lygtai taip turėtų būti“, atrodo taip, bet nesu tikras“ ir panašiai. Pagrindinė taisyklė: „NEŽINAI – NERAŠYK!“
5. Pranešimų nerašome didžiosiomis raidėmis!!! Tai traktuojama kaip triukšmavimas, rėkimas ir nepagarba kitiems!
6. Prašome nekurti tokių pačių temų kelis kartus – tai bus traktuojama kaip spamas ir baudžiama perspėjimu.
1. Kiekviena nauja tema būtinai pradedama, nurodant automobilio modelį ir variklį, pvz.: [V40 1,8i] Nedega STOP žibintai. Temos, pavadintos „PROBLEMA!!!“, „PAGALBOS“ arba „Nežinau, kas yra?“ ir panašios bus tuojau pat užrakinamos arba trinamos!
2. Temos pavadinimas turi trumpai ir tiksliai apibūdinti problemą (ne „stabdžiai“ o „kaip nuorinti stabdžių sistemą?“)
3. Pranešime prašome tiksliai ir pilnai aprašyti apie ką eina kalba, kad nereikėtų sekančiuose 10 pranešimų klausinėti, aiškinantis, kas įvyko...
4. Atsakantis asmuo turi atsakymą rašyti konkrečiai, o ne „lygtai taip turėtų būti“, atrodo taip, bet nesu tikras“ ir panašiai. Pagrindinė taisyklė: „NEŽINAI – NERAŠYK!“
5. Pranešimų nerašome didžiosiomis raidėmis!!! Tai traktuojama kaip triukšmavimas, rėkimas ir nepagarba kitiems!
6. Prašome nekurti tokių pačių temų kelis kartus – tai bus traktuojama kaip spamas ir baudžiama perspėjimu.
-
- Pranešimai: 3
- Užsiregistravo: 2013 Sau 10 20:26
- Auto: S40
- Miestas: Vilnius
This topic has 4 replies
You must be a registered member and logged in to view the replies in this topic.
Registruotis Prisijungti