kaista variklis

Forumo taisyklės
1. Kiekviena nauja tema būtinai pradedama, nurodant automobilio modelį ir variklį, pvz.: [V40 1,8i] Nedega STOP žibintai. Temos, pavadintos „PROBLEMA!!!“, „PAGALBOS“ arba „Nežinau, kas yra?“ ir panašios bus tuojau pat užrakinamos arba trinamos!
2. Temos pavadinimas turi trumpai ir tiksliai apibūdinti problemą (ne „stabdžiai“ o „kaip nuorinti stabdžių sistemą?“)
3. Pranešime prašome tiksliai ir pilnai aprašyti apie ką eina kalba, kad nereikėtų sekančiuose 10 pranešimų klausinėti, aiškinantis, kas įvyko...
4. Atsakantis asmuo turi atsakymą rašyti konkrečiai, o ne „lygtai taip turėtų būti“, atrodo taip, bet nesu tikras“ ir panašiai. Pagrindinė taisyklė: „NEŽINAI – NERAŠYK!“
5. Pranešimų nerašome didžiosiomis raidėmis!!! Tai traktuojama kaip triukšmavimas, rėkimas ir nepagarba kitiems!
6. Prašome nekurti tokių pačių temų kelis kartus – tai bus traktuojama kaip spamas ir baudžiama perspėjimu.
7. Prieš užduodami klausimus, pasidarykite automobilo diagnostiką.
Atsakyti
Vartotojo avataras
remše
Pranešimai: 285
Užsiregistravo: 2009 Lap 26 20:02
Auto: volvo 850 2.0 20v
Miestas: panevežys
Been thanked: 2 times

kaista variklis

Standartinė remše »

sveiki.pradejo kaisti variklis.vaziuojant temperatura normali,bet stovint,gerai pagazavus temperatura kyla iki raudonos zymes. meistru nuomones skirtingos- vieni sako,kad tai termostatas,kiti, kad vandens pompa,treti,kad priezasciu gali buti daugybe. mano manymu termostatas atkrinta-jei jis neatsidarytu,variklis kaistu visada-ir stovint, ir vaziuojant. kokios kitos priezastys dar gali buti-nenumanau.galvos tarpine ?tada,variklis kaistu visada.todel, manau ,kad tai vandens pompa. gal kas dar turi kokia nuomone ?aciu .V70 II 2,5 TDI
Atsakyti