V50 2.0D 2005m. Alyva įsiurbimo kolektoriuje.

Forumo taisyklės
1. Kiekviena nauja tema būtinai pradedama, nurodant automobilio modelį ir variklį, pvz.: [V40 1,8i] Nedega STOP žibintai. Temos, pavadintos „PROBLEMA!!!“, „PAGALBOS“ arba „Nežinau, kas yra?“ ir panašios bus tuojau pat užrakinamos arba trinamos!
2. Temos pavadinimas turi trumpai ir tiksliai apibūdinti problemą (ne „stabdžiai“ o „kaip nuorinti stabdžių sistemą?“)
3. Pranešime prašome tiksliai ir pilnai aprašyti apie ką eina kalba, kad nereikėtų sekančiuose 10 pranešimų klausinėti, aiškinantis, kas įvyko...
4. Atsakantis asmuo turi atsakymą rašyti konkrečiai, o ne „lygtai taip turėtų būti“, atrodo taip, bet nesu tikras“ ir panašiai. Pagrindinė taisyklė: „NEŽINAI – NERAŠYK!“
5. Pranešimų nerašome didžiosiomis raidėmis!!! Tai traktuojama kaip triukšmavimas, rėkimas ir nepagarba kitiems!
6. Prašome nekurti tokių pačių temų kelis kartus – tai bus traktuojama kaip spamas ir baudžiama perspėjimu.
7. Prieš užduodami klausimus, pasidarykite automobilo diagnostiką.
Atsakyti
Mikronas
Pranešimai: 6
Užsiregistravo: 2017 Vas 22 13:10
Auto: Volvo V50
Miestas: Kaunas

V50 2.0D 2005m. Alyva įsiurbimo kolektoriuje.

Standartinė Mikronas »

Sveiki, radau alyvos vamzdžiuose ateinančiuose iš intercoolerio. Jo ten nei daug nei mažai. Alyvos suvartojimas tai daug maž 1/3-1/4 normos per 8k kilometro (manau normalu, jei ne pataisykit). Labiausiai bado akis alyva ant droselio sklendes šitų daiktu (žiūrėti nuotrauka)
Paveikslėlis
Pirmiausia būtu gerai kad kas paaiškintu jų tikslią egzistavimo paskirtį. Dabar jie pas mane gerokai apsišike tepaliuku.

Toliau, skaičiau kad alyvos lygio padidėjimą įsiurbimo kolektoriuje skatina užsikimšes alsuoklis. Tai labai domintu kur jis randasi? Galbūt eitu ji pravalyt ir mano problemos išsisprestu?

This topic has 2 replies

You must be a registered member and logged in to view the replies in this topic.


Registruotis Prisijungti
 
Atsakyti