Forumo taisyklės 1. Kiekviena nauja tema būtinai pradedama, nurodant automobilio modelį ir variklį, pvz.: [V40 1,8i] Nedega STOP žibintai. Temos, pavadintos „PROBLEMA!!!“, „PAGALBOS“ arba „Nežinau, kas yra?“ ir panašios bus tuojau pat užrakinamos arba trinamos! 2. Temos pavadinimas turi trumpai ir tiksliai apibūdinti problemą (ne „stabdžiai“ o „kaip nuorinti stabdžių sistemą?“) 3. Pranešime prašome tiksliai ir pilnai aprašyti apie ką eina kalba, kad nereikėtų sekančiuose 10 pranešimų klausinėti, aiškinantis, kas įvyko... 4. Atsakantis asmuo turi atsakymą rašyti konkrečiai, o ne „lygtai taip turėtų būti“, atrodo taip, bet nesu tikras“ ir panašiai. Pagrindinė taisyklė: „NEŽINAI – NERAŠYK!“ 5. Pranešimų nerašome didžiosiomis raidėmis!!! Tai traktuojama kaip triukšmavimas, rėkimas ir nepagarba kitiems! 6. Prašome nekurti tokių pačių temų kelis kartus – tai bus traktuojama kaip spamas ir baudžiama perspėjimu. 7. Prieš užduodami klausimus, pasidarykite automobilo diagnostiką.
Volvo S60 2.4 benzinui (103 kw) nenoriai krenta sūkiai - užkėlus iki 2.5k, normaliai nukrenta iki 1100-1200 RPM, tada po truputį nusileidžia iki normalių 800 RPM. (Pridedu vaizdo įrašą). Taip pat pastebėjau, kad riedant automobiliui laisva eiga sūkiai laikosi ties 1100~ RPM, normalūs 800 pasiekiami tik pilnai sustojus.
Kadangi nesu turėjęs benzininio automobilio, nežinau, ar tai normalu, variklis jokių klaidų nemeta. Neramu, kai už kelių savaičių laukia ~2000 km kelionė namo …login to view the rest of this post