Pastebėjimas apie DPF regeneraciją

Forumo taisyklės
1. Kiekviena nauja tema būtinai pradedama, nurodant automobilio modelį ir variklį, pvz.: [V40 1,8i] Nedega STOP žibintai. Temos, pavadintos „PROBLEMA!!!“, „PAGALBOS“ arba „Nežinau, kas yra?“ ir panašios bus tuojau pat užrakinamos arba trinamos!
2. Temos pavadinimas turi trumpai ir tiksliai apibūdinti problemą (ne „stabdžiai“ o „kaip nuorinti stabdžių sistemą?“)
3. Pranešime prašome tiksliai ir pilnai aprašyti apie ką eina kalba, kad nereikėtų sekančiuose 10 pranešimų klausinėti, aiškinantis, kas įvyko...
4. Atsakantis asmuo turi atsakymą rašyti konkrečiai, o ne „lygtai taip turėtų būti“, atrodo taip, bet nesu tikras“ ir panašiai. Pagrindinė taisyklė: „NEŽINAI – NERAŠYK!“
5. Pranešimų nerašome didžiosiomis raidėmis!!! Tai traktuojama kaip triukšmavimas, rėkimas ir nepagarba kitiems!
6. Prašome nekurti tokių pačių temų kelis kartus – tai bus traktuojama kaip spamas ir baudžiama perspėjimu.
7. Prieš užduodami klausimus, pasidarykite automobilo diagnostiką.
Atsakyti
Vartotojo avataras
RicardasR
VIP
Pranešimai: 266
Užsiregistravo: 2015 Lie 17 14:45
Auto: Volvo V70 III
Miestas: Kaunas
Has thanked: 11 times
Been thanked: 25 times

Pastebėjimas apie DPF regeneraciją

Standartinė RicardasR »

Sveiki,
Pasidalinsiu savo pastebėjimu. Kai iššoka pranešimas "Suodžių filtras, skaityk instrukciją", instrukcijoje parašyta, kad reikia lėkti į trasą, kad regeneruotųsi suodžių filtras. Netikėtai atradau, kad į trasą lėkti nebūtina. Galima ir stovint vietoje palaikyti apsukas apie 2000 aps/min ir regeneracija prasideda. Trunka apie pusvalandį. Aišku, pedalą reikia laikyti ir neišsigąsti geltonų dūmų kamuolių...
Atsakyti