Forumo taisyklės 1. Kiekviena nauja tema būtinai pradedama, nurodant automobilio modelį ir variklį, pvz.: [V40 1,8i] Nedega STOP žibintai. Temos, pavadintos „PROBLEMA!!!“, „PAGALBOS“ arba „Nežinau, kas yra?“ ir panašios bus tuojau pat užrakinamos arba trinamos! 2. Temos pavadinimas turi trumpai ir tiksliai apibūdinti problemą (ne „stabdžiai“ o „kaip nuorinti stabdžių sistemą?“) 3. Pranešime prašome tiksliai ir pilnai aprašyti apie ką eina kalba, kad nereikėtų sekančiuose 10 pranešimų klausinėti, aiškinantis, kas įvyko... 4. Atsakantis asmuo turi atsakymą rašyti konkrečiai, o ne „lygtai taip turėtų būti“, atrodo taip, bet nesu tikras“ ir panašiai. Pagrindinė taisyklė: „NEŽINAI – NERAŠYK!“ 5. Pranešimų nerašome didžiosiomis raidėmis!!! Tai traktuojama kaip triukšmavimas, rėkimas ir nepagarba kitiems! 6. Prašome nekurti tokių pačių temų kelis kartus – tai bus traktuojama kaip spamas ir baudžiama perspėjimu.
Sveiki, norėčiau paklausti kaip namų sąlygomis nustatyti ar pusašis turi laisvumą? Problema, kaip pas daugelį - vibracija, virbracija palengva greitėjant, dažnai mieste 60km/h važiuojant, pasiekus tam tikrą greitį ir užsidėjus autopilotą kaip ir ramu, vos vos jaučiama, išeinant ant lenkimo vėl pasijaučia vibravimas... Taip pat jaučiamas ir girdimas sudunksėjimas keičiant važiavimo kryptį. Pusašių varžtai neatsisukę, kažko baisaus nesimato, bet būtent įdomu kaip tikrinas pusašiai, servise padarytas ratų balansavimas, ratai tiesus, padangos taip pat tvarkingos, važiuoklėje bėdų nemato...
P.S. Volvo v70 D5 mech. 2002.