Sveiki,
neseniai nusipirkau dar vieną 440 (http://www.volvoklubas.lt/viewtopic.php?f=44&t=1869" onclick="window.open(this.href);return false; - pirkiniu esu tikrai patenkintas, dabar pamažu vyksta mechaninės dėžės įdėjimo darbai, bet apie tai planuoju papasakoti atskiroje temoje ), dar prieš perkant apžiūrėjus automobilį pamatėm, kad trūksta tepalo į vairo stiprintuvą. Užvedus variklį tepalo siurblys trumpam paskleidė negražių garsu, bet po to nutilo ir savo darbą dirbo tinkamai :D Kai automobilis atsidūrė garaže ant duobės pamačiau, kodėl buvo tepalo trukumas - pastebėjau, kad tepalu apsinešusios vairo traukių gumos (ten kaip tik greta įvesti tepalo vamzdeliai į vairo kolonėlę). Tad, kaip suprantu, greičiausiai praleidžia pro salninkus.
Todėl turiu klausimą, ar tokį gedimą įmanoma namų sąlygomis sutvarkyti ar čia jau be meistrų neišsiversiu?
Domintų remonto vietos Kaune ir kaino… kad perskaityti visą login
[440 1,7i 94m.] Vairo kolonėlės remontas
Forumo taisyklės
1. Kiekviena nauja tema būtinai pradedama, nurodant automobilio modelį ir variklį, pvz.: [V40 1,8i] Nedega STOP žibintai. Temos, pavadintos „PROBLEMA!!!“, „PAGALBOS“ arba „Nežinau, kas yra?“ ir panašios bus tuojau pat užrakinamos arba trinamos!
2. Temos pavadinimas turi trumpai ir tiksliai apibūdinti problemą (ne „stabdžiai“ o „kaip nuorinti stabdžių sistemą?“)
3. Pranešime prašome tiksliai ir pilnai aprašyti apie ką eina kalba, kad nereikėtų sekančiuose 10 pranešimų klausinėti, aiškinantis, kas įvyko...
4. Atsakantis asmuo turi atsakymą rašyti konkrečiai, o ne „lygtai taip turėtų būti“, atrodo taip, bet nesu tikras“ ir panašiai. Pagrindinė taisyklė: „NEŽINAI – NERAŠYK!“
5. Pranešimų nerašome didžiosiomis raidėmis!!! Tai traktuojama kaip triukšmavimas, rėkimas ir nepagarba kitiems!
6. Prašome nekurti tokių pačių temų kelis kartus – tai bus traktuojama kaip spamas ir baudžiama perspėjimu.
1. Kiekviena nauja tema būtinai pradedama, nurodant automobilio modelį ir variklį, pvz.: [V40 1,8i] Nedega STOP žibintai. Temos, pavadintos „PROBLEMA!!!“, „PAGALBOS“ arba „Nežinau, kas yra?“ ir panašios bus tuojau pat užrakinamos arba trinamos!
2. Temos pavadinimas turi trumpai ir tiksliai apibūdinti problemą (ne „stabdžiai“ o „kaip nuorinti stabdžių sistemą?“)
3. Pranešime prašome tiksliai ir pilnai aprašyti apie ką eina kalba, kad nereikėtų sekančiuose 10 pranešimų klausinėti, aiškinantis, kas įvyko...
4. Atsakantis asmuo turi atsakymą rašyti konkrečiai, o ne „lygtai taip turėtų būti“, atrodo taip, bet nesu tikras“ ir panašiai. Pagrindinė taisyklė: „NEŽINAI – NERAŠYK!“
5. Pranešimų nerašome didžiosiomis raidėmis!!! Tai traktuojama kaip triukšmavimas, rėkimas ir nepagarba kitiems!
6. Prašome nekurti tokių pačių temų kelis kartus – tai bus traktuojama kaip spamas ir baudžiama perspėjimu.
- tautvis
- Pranešimai: 44
- Užsiregistravo: 2009 Rgs 24 00:28
- Auto: Volvo C70, T5, 99 m., benzinas/dujos
- Miestas: Kaunas
[440 1,7i 94m.] Vairo kolonėlės remontas
tautvis
Volvo 440 1.8i LPG 94m. (jau rieda )
Volvo 440 1.7 92m. (išardyta - jei kam ko reikia, prašom nepasididžiuoti ir kreiptis )
tel. 867139570 (tele2), 862993010 (omnitel)
el. p. tautvydas.sukys@gmail.com
Volvo 440 1.8i LPG 94m. (jau rieda )
Volvo 440 1.7 92m. (išardyta - jei kam ko reikia, prašom nepasididžiuoti ir kreiptis )
tel. 867139570 (tele2), 862993010 (omnitel)
el. p. tautvydas.sukys@gmail.com