Sveiki,
mašina būna trūkčioja ir užsitampo. Atleidus akseleratoriu ir vėl švelniai priėjus prie akseleratoriaus važiuoji toliau. Sunku suprasti, kada ir kokiomis aplinkybėmis įvyksta šis išprovokuotas susitrūkčiojimas. Komputeris jungtas ne kartą, visi aiškina, kad nieko nemato, ale viskas gerai. Bendra trauka mašinos tikrai dingusi, važiuoja ne taip smagiai kaip važiavo pirmus metus tik nupirkus. Ko ieškoti ieškant nuodugniau?
Iš esamų problemų žinau, kad kiauras vamzdis duslintuvo prieš bakelį ir jį reikės tvarkyti. Ar gali būti tam tikri filtrai benzininio automobilio duslintuve, kaip ir dyzeliams, kurie reiktų peržvelgti dėl galimų kamščių ar filtrų užsikišimo? Ar gali įtakoti trūkčiojimą nesandari išmetimo sitema?
Jeigu ne, tuomet gal kažkokių kitokių spėjimų, nuo ko pradėti? Važiuojame benzinu, DUJŲ NĖRA.
Ačiū už atsakymus.
2007 m. Volvo S80, 2.5T, 147kW, benzinas
Forumo taisyklės
1. Kiekviena nauja tema būtinai pradedama, nurodant automobilio modelį ir variklį, pvz.: [V40 1,8i] Nedega STOP žibintai. Temos, pavadintos „PROBLEMA!!!“, „PAGALBOS“ arba „Nežinau, kas yra?“ ir panašios bus tuojau pat užrakinamos arba trinamos!
2. Temos pavadinimas turi trumpai ir tiksliai apibūdinti problemą (ne „stabdžiai“ o „kaip nuorinti stabdžių sistemą?“)
3. Pranešime prašome tiksliai ir pilnai aprašyti apie ką eina kalba, kad nereikėtų sekančiuose 10 pranešimų klausinėti, aiškinantis, kas įvyko...
4. Atsakantis asmuo turi atsakymą rašyti konkrečiai, o ne „lygtai taip turėtų būti“, atrodo taip, bet nesu tikras“ ir panašiai. Pagrindinė taisyklė: „NEŽINAI – NERAŠYK!“
5. Pranešimų nerašome didžiosiomis raidėmis!!! Tai traktuojama kaip triukšmavimas, rėkimas ir nepagarba kitiems!
6. Prašome nekurti tokių pačių temų kelis kartus – tai bus traktuojama kaip spamas ir baudžiama perspėjimu.
7. Prieš užduodami klausimus, pasidarykite automobilo diagnostiką.
1. Kiekviena nauja tema būtinai pradedama, nurodant automobilio modelį ir variklį, pvz.: [V40 1,8i] Nedega STOP žibintai. Temos, pavadintos „PROBLEMA!!!“, „PAGALBOS“ arba „Nežinau, kas yra?“ ir panašios bus tuojau pat užrakinamos arba trinamos!
2. Temos pavadinimas turi trumpai ir tiksliai apibūdinti problemą (ne „stabdžiai“ o „kaip nuorinti stabdžių sistemą?“)
3. Pranešime prašome tiksliai ir pilnai aprašyti apie ką eina kalba, kad nereikėtų sekančiuose 10 pranešimų klausinėti, aiškinantis, kas įvyko...
4. Atsakantis asmuo turi atsakymą rašyti konkrečiai, o ne „lygtai taip turėtų būti“, atrodo taip, bet nesu tikras“ ir panašiai. Pagrindinė taisyklė: „NEŽINAI – NERAŠYK!“
5. Pranešimų nerašome didžiosiomis raidėmis!!! Tai traktuojama kaip triukšmavimas, rėkimas ir nepagarba kitiems!
6. Prašome nekurti tokių pačių temų kelis kartus – tai bus traktuojama kaip spamas ir baudžiama perspėjimu.
7. Prieš užduodami klausimus, pasidarykite automobilo diagnostiką.
-
- Pranešimai: 2
- Užsiregistravo: 2013 Gru 03 22:50
- Auto: volvo
- Miestas: Rokiškis