Forumo taisyklės 1. Kiekviena nauja tema būtinai pradedama, nurodant automobilio modelį ir variklį, pvz.: [V40 1,8i] Nedega STOP žibintai. Temos, pavadintos „PROBLEMA!!!“, „PAGALBOS“ arba „Nežinau, kas yra?“ ir panašios bus tuojau pat užrakinamos arba trinamos! 2. Temos pavadinimas turi trumpai ir tiksliai apibūdinti problemą (ne „stabdžiai“ o „kaip nuorinti stabdžių sistemą?“) 3. Pranešime prašome tiksliai ir pilnai aprašyti apie ką eina kalba, kad nereikėtų sekančiuose 10 pranešimų klausinėti, aiškinantis, kas įvyko... 4. Atsakantis asmuo turi atsakymą rašyti konkrečiai, o ne „lygtai taip turėtų būti“, atrodo taip, bet nesu tikras“ ir panašiai. Pagrindinė taisyklė: „NEŽINAI – NERAŠYK!“ 5. Pranešimų nerašome didžiosiomis raidėmis!!! Tai traktuojama kaip triukšmavimas, rėkimas ir nepagarba kitiems! 6. Prašome nekurti tokių pačių temų kelis kartus – tai bus traktuojama kaip spamas ir baudžiama perspėjimu.
Gal kam nors reikes sios informacijos, nusipirkus masina arba siaip esant tokiai problemai.
Taigi problema: nestabdo vienos puses ratas.
Po detalesnes apziuros paaiskejo kad buvo keistas priesingos puses trosas ir matyt arba neteisingai sudetas arba jis kitaiskas, nes orginalus trosas 5 mm ilgesnis uz naujaji. Kinieciams 5-10 mm normalios paklaidos ribos
Problemos sprendimas:
Nusiimti rata, nusiimti suporta (raktelis ant 14), geriausia ji paristi priesingu ateju galit nulauzti stabziu vamzdeli, nusiimti diska, isimti kaladeles (dvi spyruokles), svarbus momentas - nesukineti kaladeliu itempimo mechanizmo (paskui bus maziau problemu). Nuemus kaladeles atsilaisvina trosas ir ji galima siek tiek istraukti is rato su visu z formos kaladeliu pletimo mechanizmu. Dar del patogumo reiketu nuimti zakliopke kuri laiko trosa prie remo, paskui trosa prie remo sekmingai pritvirtinsit plastmas…login to view the rest of this post