Forumo taisyklės 1. Kiekviena nauja tema būtinai pradedama, nurodant automobilio modelį ir variklį, pvz.: [V40 1,8i] Nedega STOP žibintai. Temos, pavadintos „PROBLEMA!!!“, „PAGALBOS“ arba „Nežinau, kas yra?“ ir panašios bus tuojau pat užrakinamos arba trinamos! 2. Temos pavadinimas turi trumpai ir tiksliai apibūdinti problemą (ne „stabdžiai“ o „kaip nuorinti stabdžių sistemą?“) 3. Pranešime prašome tiksliai ir pilnai aprašyti apie ką eina kalba, kad nereikėtų sekančiuose 10 pranešimų klausinėti, aiškinantis, kas įvyko... 4. Atsakantis asmuo turi atsakymą rašyti konkrečiai, o ne „lygtai taip turėtų būti“, atrodo taip, bet nesu tikras“ ir panašiai. Pagrindinė taisyklė: „NEŽINAI – NERAŠYK!“ 5. Pranešimų nerašome didžiosiomis raidėmis!!! Tai traktuojama kaip triukšmavimas, rėkimas ir nepagarba kitiems! 6. Prašome nekurti tokių pačių temų kelis kartus – tai bus traktuojama kaip spamas ir baudžiama perspėjimu. 7. Prieš užduodami klausimus, pasidarykite automobilo diagnostiką.
Sveiki,
tie, kas darote automobiliams diagnostiką, gal galėtumėte pasakyti priežastį/-is, dėl ko nepavyko BOSCH (tikslaus modelio negaliu pasakyti; žinau, kad prietaisas pakankamai naujas su kompu per bluetooth'ą bendrauja) prisijungti prie variklio sistemos? Diagnostiką atlikinėjęs asmuo, manė, kad kalta gali būti dujinė įranga (jungiantis buvo įjungtas benzinas; dujų įranga buvo dėta ne Lietuvoje) arba kažkas kažkur sumaklinta... Tik neaišku, kas ir kur Iki šiol jis prie volvo dar nebuvo jungęsis, o su kitomis markėmis problemų nebūdavo...
Beje, prie stabdžių sistemos pasijungti pavyko ir viskas veikė, o bandant išsiaiškinti, kodėl dega oro pagalvės lemputė diagnostika parodė, kad klaidų šioje srityje nėra... Tad kažkaip įdomiai.. …login to view the rest of this post
tautvis Volvo 440 1.8i LPG 94m. (jau rieda ) Volvo 440 1.7 92m. (išardyta - jei kam ko reikia, prašom nepasididžiuoti ir kreiptis )
tel. 867139570 (tele2), 862993010 (omnitel)
el. p. tautvydas.sukys@gmail.com