Forumo taisyklės 1. Kiekviena nauja tema būtinai pradedama, nurodant automobilio modelį ir variklį, pvz.: [V40 1,8i] Nedega STOP žibintai. Temos, pavadintos „PROBLEMA!!!“, „PAGALBOS“ arba „Nežinau, kas yra?“ ir panašios bus tuojau pat užrakinamos arba trinamos! 2. Temos pavadinimas turi trumpai ir tiksliai apibūdinti problemą (ne „stabdžiai“ o „kaip nuorinti stabdžių sistemą?“) 3. Pranešime prašome tiksliai ir pilnai aprašyti apie ką eina kalba, kad nereikėtų sekančiuose 10 pranešimų klausinėti, aiškinantis, kas įvyko... 4. Atsakantis asmuo turi atsakymą rašyti konkrečiai, o ne „lygtai taip turėtų būti“, atrodo taip, bet nesu tikras“ ir panašiai. Pagrindinė taisyklė: „NEŽINAI – NERAŠYK!“ 5. Pranešimų nerašome didžiosiomis raidėmis!!! Tai traktuojama kaip triukšmavimas, rėkimas ir nepagarba kitiems! 6. Prašome nekurti tokių pačių temų kelis kartus – tai bus traktuojama kaip spamas ir baudžiama perspėjimu. 7. Prieš užduodami klausimus, pasidarykite automobilo diagnostiką.
Taigi, ziemos metu pastebeta beda - generatorius nespeja pakrauti akumuliatoriaus vazinejant trumpais atstumais... Pamatavus itampa ties akumuliatoriaus gnybtais uzvestu varikliu ir isjungtais visais prietaisais rodo 13.6V, kas atrodytu visai neblogai, taciau ijungus sviesas, salono ventiliatoriu ir muzikyte itampa niekaip nepakyla virs 13.4V, o priklausomai nuo muzikos kurinio ipatumu itampa kartais pasokineja iki gresmingu 13.2V
Pamatavus itampa ties generatoriumi aparatura rodo (net) 13.9-14V ! Taigi, kyla mintis, kad reiketu atvesti papildoma laida nuo generatoriaus iki akumuliatoriaus ir problema kaip ir butu isspresta...
Kiek smegenai isnesa, tai turi buti kazkoks apsaugos mechanizmas, kuris neleidzia perkrauti akumuliatoriaus, o atvedus laida tiesiogiai nuo generatoriaus si apsauga butu apeita ir galimas akumuliatoriaus perkrovimas ir net bum
Taigi klausimas, kaip taisykli…login to view the rest of this post