Ar gali vairo kolonele uzsikirsti?

Forumo taisyklės
1. Kiekviena nauja tema būtinai pradedama, nurodant automobilio modelį ir variklį, pvz.: [V40 1,8i] Nedega STOP žibintai. Temos, pavadintos „PROBLEMA!!!“, „PAGALBOS“ arba „Nežinau, kas yra?“ ir panašios bus tuojau pat užrakinamos arba trinamos!
2. Temos pavadinimas turi trumpai ir tiksliai apibūdinti problemą (ne „stabdžiai“ o „kaip nuorinti stabdžių sistemą?“)
3. Pranešime prašome tiksliai ir pilnai aprašyti apie ką eina kalba, kad nereikėtų sekančiuose 10 pranešimų klausinėti, aiškinantis, kas įvyko...
4. Atsakantis asmuo turi atsakymą rašyti konkrečiai, o ne „lygtai taip turėtų būti“, atrodo taip, bet nesu tikras“ ir panašiai. Pagrindinė taisyklė: „NEŽINAI – NERAŠYK!“
5. Pranešimų nerašome didžiosiomis raidėmis!!! Tai traktuojama kaip triukšmavimas, rėkimas ir nepagarba kitiems!
6. Prašome nekurti tokių pačių temų kelis kartus – tai bus traktuojama kaip spamas ir baudžiama perspėjimu.
Atsakyti
Vartotojo avataras
Rokas45
Pranešimai: 633
Užsiregistravo: 2011 Spa 25 19:59
Auto: Volvo V70II D5 136kw
Miestas: Kaunas / Panevezys

Ar gali vairo kolonele uzsikirsti?

Standartinė Rokas45 »

Situacija tokia, kad auto vaziuojanti, tik vairas i kaire normaliai sukasi, o i desine tai normaliai, tai labai labai sunkiai sukasi. Idomu ar imanomas toks variantas, kad vaziuoji, nori pasukti i desine, o kolonele uzsikerta ir tu minimum jau griovyje? Vienas meistriukas sako, kad gali uzsikirsti ir niekur tu su ta auto nevaziuok iki tvarkymo/restauravimo, kitas meistras sako, kad negali uzsikirsti. Gal zinote kas 100%? Nes kol kas isgirdus tokias kalbas nesmagu net ir vaziuoti...
Buvusios: Volvo V70II 2.5TDI mechanika + chip = 117kw, 350nm
Volvo V70II D5 mechanika 136kw + chip

This topic has 10 replies

You must be a registered member and logged in to view the replies in this topic.


Registruotis Prisijungti
 
Atsakyti